hirdetés

Bejött a Lamborghininek is az SUV vonal

Nem véletlen, hogy a Lamborghini is felszállt az SUV vonatra, az Urus ugyanis megismételte azt, amit a Porsche ért el a Cayenne bevezetésével, azaz pár hónap alatt csaknem duplázták az eladásokat.

Egy ideig visszakoztak a Lamborghininél az SUV modell fejlesztése kapcsán, majd mindenki belátta, hogy ma egy sportos szabadidő modell akkor is sikerre van ítélve, ha horribilis áron dobják piacra, így zöld utat kapott az Urus. Tavaly nyáron mutatták be, így a modellnek csak fél éve volt eddig a sikerre, ám az eddig eladott 1761 példány magáért beszél.

Többek között ennek is köszönhető, hogy a Lamborghini eladásai csaknem duplázódtak egy év alatt, a 2018-as szezonban ugyanis 5750 bikás autó talált magának gazdát. Természetesen még mindig Amerika a legnagyobb felvásárló piac, de szépen muzsikált Anglia is az ott értékesített 636 darabbal.