Ahogy közeledik a premier dátuma, egyre több részlet lát napvilágot a BMW i4-ről. Lóerőben nem lesz hiány, akár egyből M-es modellként is piacra dobhatnák a bajorok.
A BMW már a jövő év folyamán bemutatja az elektromos i paletta legújabb tagját, mely i4 néven kerül majd a szalonokba 2021 folyamán. Viszont már most tudni lehet néhány fontos részletet az autóval kapcsolatban.
Először is a legfontosabb, hogy az i4 villanymotorja nem éppen a belépő kategóriát képviseli, ugyanis nem kevesebb, mint 530 lóerőt képes leadni. Ezzel a kupé szedán négy másodpercnél gyorsabban teljesíti a 100-as sprintet, míg a végsebessége 200 kilométeres óránkénti tempónál lesz leszabályozva.
Ha a végsebesség szabályozást nem nézzük, akkor az i4 simán beillik az M-es palettába is, így nem kizárt, hogy a németek ezzel a modellel készülnek fel a gyári tuningos modellek villanyosítására.
A bitang erős elektromotor egy 80 kWh-s akkumulátor csomagból nyeri majd az energiát, mely normál használat mellett 600 kilométeres hatótávot tesz lehetővé. Mindezek mellett a modellt felkészítették a 150 kW-os töltők bevezetésére is. Ezzel a technológiával 35 perc alatt nyerhető vissza a hatótáv 80 százaléka, de egy gyors 6 perces „pihenő” is 100 kilométeres plusz hatótávot eredményez.