hirdetés

A Porsche érezte meg legkevésbé a koronavírus okozta válságot az autópiacon

A koronavírus okozta válság kegyetlenül érintette az autópiacot is, lényegében majdnem minden gyártó rengeteg vásárlót vesztett az első negyed évben. Vannak azonban, akik kevésbé érezték meg a dolgot, ide tartozik például a Porsche is.

Míg a legtöbb gyártó azon erőlködik, hogy a koronavírus válság hatását valahogy ellensúlyozni tudja, a Porsche köszöni szépen, nagyon jól van. Az idei első negyedévben ugyanis csupán 5 százalékot esett a kereslet a német sportkocsikra az előző év azonos időszakához mérten, ami parádésan enyhének számít a többi gyártó és az autópiac elhasalása fényében.

Egészen pontosan idén január és március között összesen 53 125 autót adott el a Porsche, ami csupán 2500-al kevesebb, mint a 2019-es első negyedév eredménye.

Persze, ezek az eladási statisztikák, viszont a Porsche is leállította az üzemeket egy ideig, hogy ezzel is védje az alkalmazottakat. Most a lendületes újraindulás a legnagyobb feladat, hiszen nem elég eladni az autókat, le is kell gyártani azokat…