A részletek külön mutogatása után végre egyben is megcsodálható az újgenerációs Opelek első fecskéje, a Mokka. A belső tér is tartogat meglepetéseket.
Az Opel hónapokkal ezelőtt kezdte meg az új Mokka promózását. Érthető a bemutató fokozatos felépítése, hiszen ennek a kocsinak a dolga bemutatni egyben az Opelek legújabb generációját is. Most viszont végre egyben láthatjuk az egészet pontos információkkal megtámogatva.
Az autó elejéről nemrég már esett szó, így most arra nem térünk ki külön. Érdemes viszont megemlíteni, hogy a front radikális átalakulása ellenére a hátsó traktus hű maradt az elmúlt 1-2 év Opeljeihez, így nem kell hátulról is „újra szoknunk” majd a jövőben érkező gömbvillámosokat.
Ami viszont szokatlan lehet majd a régi márkahű vásárlóknak, az a fiatalos és meglepően modern beltér kialakítás. Az új Mokka ugyanis már megkapta a friss fejlesztésű „Pure Panel” műszerfal elrendezést, mely talán a ráncfelvarrás előtti Mercedes S-osztály megoldására hasonlít leginkább. Van egy alap digitális műszeregység és ahhoz kapcsolódik közvetlenül a nagyobb méretű központi kijelző, ezáltal a két képernyő látványosan nagy felületet alkot.
Megerősítést nyert az is, hogy az elektromos mokka (lesz dízel és benzines is) a Peugeot 2008 elektromos hajtását kapja meg, azaz a 136 lóerős elektromos motor és az 50 kWh teljesítményű akkumulátor csomag kerül bele, jelen esetben normál használat mellett 320 kilométeres hatótávval. Szintén fontos, hogy akárcsak a legtöbb „normál” elektromos autó, az elektromos Mokka is le lesz szabályozva 150 kilométeres óránkénti végsebességnél, hogy ne lehessen túlterheléssel pillanatok alatt elherdálni az akkumulátorok töltöttségét.
Mindent egybevetve a Mokka kimondottan érdekes és jó villanyautónak tűnik, már csak egy jó beárazás kell neki, és szinte borítékolt is a siker. A hivatalos forgalmazás nyár végén kezdődik meg az eredeti tervek szerint, az első példányok pedig jövő év elején érkeznek majd meg a megrendelőkhöz.