Az amúgy is gyenge gazdasági mutatókkal rendelkező Mitsubishi számára lényegében a kegyelemdöfés volt a koronavírus járvány. A túlélés érdekében alaposan lecsökkentik az új modellek piacát, Európa nem kap már a most érkező újdonságokból.
A koronavírus járvány az amúgy stabil márkákat is alaposan megszorongatta, így nem csoda, hogy a katasztrofális 2019-es évet záró Mitsubishit lényegében földre kényszerítették a pandémia hatásai. A japánok a túlélés érdekében nem tehetnek mást, mint spórolni mindenen, amin csak lehet, többek között az újdonságok piaci bevezetésén is azokon a helyeken, ahol amúgy sem túl nyereséges a márka. És bizony, az európai 1 százalékos piaci részesedés közel sem mondható sikersztorinak.
Ez annyit tesz, hogy most egy jó darabig Európa és Amerika nem kap a nemrég bemutatott modellekből, azaz nem lesz többet vásárolható nálunk az L200 pickup és az új hibrid Outlander sem.
Ezzel együtt a szlogenjét is megváltoztatta a gyártó, mely mostantól a „Kicsi, de gyönyörű” lesz. Ezzel is utalnak arra, hogy többet nem számítanak globális nagy márkának, a paletta nagy részét ugyanis csak Kínában és Délkelet-Ázsiában forgalmazzák majd a jövőben.