Kimondottan a benzines-elektromos modelleket fogja kiszolgálni a McLaren most bemutatott rugalmasan méretezhető szénszálas kompozit padlólemeze.
A McLaren bemutatta azt az alapot, melyre a jövő hibrid modelljei épülnek majd. Bizony, a brit sportkocsi gyártó is kőkeményen készül az elektromos átállásra, ám most még csak az első lépést teszik meg ebbe az irányba.
Az új szénszálas kompozit architectúra ugyanis csak a hibrid hajtásláncokat támogatja egyelőre, ám azokat teljes mértékben. Ez annak köszönhető, hogy a padlólemez rugalmasan méretezhető, azaz nem csak egy konkrét modellcsaládot, hanem akár a teljes palettát ki lehet majd szolgálni vele.
„A könnyű kompozit anyagok terén szerzett tapasztalatunknak és a modern hibrid teljesítményorientált hajtásláncoknak köszönhetően ideális helyzetben vagyunk, hogy olyan nagy teljesítményű villanyosított autózást biztosítsunk a vásárlóinknak, melyre eddig nem volt példa”- lelkendezett a bemutatón Mike Flewitt, a márka igazgatója.
Az új technológia ráadásul már jövőre hasznosításra kerül, ekkor érkezik ugyanis egy új McLaren hibrid sportkocsi, melynek a technikai specifikációit egyelőre teljes homály fedi.