A Sandero és a Duster alapjaira készültek el a Dacia újdonságai, a sportos kompakt és a platós terepjáró azonban nem valószínű, hogy eljut hozzánk.
Korábban már látni lehetett róla kémfotókat, eddig azonban senki sem tudott biztosat mondani arról, valóban sportos modellen dolgozik-e a Dacia. Most azonban bemutatkozott a Sandero felpaprikázott változata, Renault-jelvénnyel, hiszen a dél-amerikai piacon így kapható. A Sandero RS 2.0 az első Renault Sport modell, amely Európán kívül készül, a lökhárítók és a könnyűfém kerekek formája azonban a Clio RS és Megane RS típusokat idézi. Műszakilag pedig az előző generációs Clióhoz áll közel a Sandero RS 2.0, hiszen a nevéhez illően egy kétliteres, négyhengeres szívómotorral és hatfokozatú kézi sebességváltóval szerelték fel. A Sandero csúcsmodellje 145 lóerős teljesítményre képes, ehhez pedig feszesebb futóművet, négy tárcsaféket és átprogramozott menetstabilizálót kapott.
A Renault dél-amerikai leányvállalatának másik újdonsága a Dacia Duster alapjára épül, és létezése nem olyan nagy meglepetés, hiszen egy éve már bemutatott egy nagyon hasonló prototípust a gyártó. Az Oroch nem más, mint a Duster platós változata, ahol az ötszemélyes utasfülkét megtartották, de mögötte nem csomagteret, hanem nyitott rakteret találunk. A szabadidős kivitelt masszívabb lökhárítókkal és egyedi hátsó lámpákkal tették vonzóbbá, de a tetősínek sem hiányoznak róla. A Duster Oroch nagy népszerűségre számíthat, hiszen a Dél-Amerikában eladott autók háromnegyede pick-up, és bár nálunk is lenne rá kereslet, kicsi a valószínűsége, hogy eljut az európai piacra.