Bár hivatalosan a modellciklusa végéhez ért az Abarth 595 és a 695, a gyártó mégis tovább a palettán tartja őket. Új színnel és konfigurációs lehetőséggel várják a vásárlókat jövőre is.
Az hivatalos tervezet szerint 2024-től köszönt be az elektromos korszak a Fiat teljesítményre kihegyezett almárkájánál. Mindezek mellett a modellciklusa végére ért az 500-as modellen alapuló Abarth 595 és a 695, ám érthető módon erre a kis időre még megmarad a kínálatban a kis méregzsák mindkét alternatívája.
A 2023-as modellévnek azonban némi változtatással ugrik neki a gyártó, hogy továbbra is fenntartsa a lehetséges vásárlók figyelmét. Megjelenik a palettában például egy új narancssárga szín, mely a beszédes Orange Racing nevet kapta és a 70-es évek nagyágyújának, a Fiat 131 Racing Volumetrico Abarth-nak állít emléket.
Mindezek mellett az autók konfigurálását is egyszerűsítették a gyáriak, így az új vásárlók már három lépcsős rendszerrel találkozhatnak. Első körben azt kell kiválasztani, hogy a 165 lóerős 595-ös, vagy a 180 lovas 695-ös modellt szeretnénk-e magunkénak tudni (akár nyitható tetős kivitelben). Értelemszerűen mind a két autó az 1,4 literes turbós erőforrással dolgozik az új modellévben is.
A következő eldöntendő kérdés, hogy a Turismo vagy a Competizione felszereltségi szint közül melyiket szeretnénk. Mind a kettőhöz jár a 17-es felni szett, a külső-belső dizájnelemek viszont eltérőek a két esetben.
Érdemi változtatást jelent a harmadik lépés, ahol ott kell eldönteni, hogy a Tech vagy a Comfort csomag illik-e jobban hozzánk. A Tech esetében inkább az infotainment rendszer szerteágazóbb tudása emelendő ki, míg a Comfort csomag magába foglalja a Beats hangrendszert és a xenon fényszórókat.