A Lamborghini fejlesztőmérnöke árulta el, hogy alapvetően minden fejlesztés alatt álló autónál három különböző vezető típust vesznek figyelembe. A versenyzők, a gyári mérnökök és az átlagos sofőrök is futnak tesztköröket. Ha túl nagy az időkülönbség a három kategória között, akkor finomítanak a beállításokon.
Ha Lamborghini, akkor azonnal a brutálisan erős sportkocsik ugranak be az embernek. Az ilyen járgányok uralása általában képzett sofőröket kíván meg, legalábbis ezt gondolhatnánk. A gyáriak fejlesztőmérnöke azonban elárulta, hogy ők már a tesztelések alatt készülnek arra, hogy nem mindig versenyzői kezekben lesznek az autóik.
Rouven Mohr a Carscoops magazinnak beszélt arról, hogy pontosan ezért minden autóval alapvetően háromféle vezetővel futnak köröket a tesztpályán. Felkérnek erre autóversenyzőket, a gyári csapat is beül néhány körre és meghívnak teljesen átlagos sofőröket is. Mindezek után megnézik a futott időeredményeket, és ha túl nagy a különbség a kategóriák között, akkor tovább finomítják az autót, hiszen ezek szerint a hétköznapi sofőrök még nem boldogulnak olyan mértékben vele, ami élvezhetővé tenné számukra a pályázást.
„Én személy szerint szívesebben veszítek egy kicsit a kihegyezett köridő-képességből, ha azzal a kevésbé képzettebb sofőrök gyorsabbak lesznek és jobban élvezik az autózást”- emelte ki Mohr, majd hozzátette, hogy persze ezzel olyan eredményektől eshetnek el sok esetben, mint a manapság egyre nagyobb dicsőségnek számító Nordschleife körrekordok.