Mióta létezik légzsák, azóta megszokott, hogy a kormány közepébe rejtve mindenképpen van egy lufi. Na de, mi van akkor, ha a légzsák nem a kormány közepéből ugrik ki, hanem inkább a felső részéből? Ezzel kísérletezik most a ZF.
Ma már megszokott, hogy a légzsákok számával nem spórolnak a gyártók. Van oldal, térd, függöny vagy éppen övlégzsák is. Ezeket variálgatják folyamatosan a gyártók, azonban egy dolog fix, a kormányba rejtett lufi, ami annak a közepéből nyílik ki. Ez megköti a dizájnerek kezét, hiszen a kormány közepe kihasználatlan, hiszen a robbanás miatt arra nem igazán lehet semmilyen gombot, képernyőt vagy bármilyen mechanikai részletet elhelyezni.
Éppen ezért kezdett bele a ZF egy teljesen új megoldás kifejlesztésébe. Ez egy olyan koncepció, mely esetben a légzsák nem a kormány közepéből robban elő, hanem a középrész felső részéből és úgy bukik egy pillanat alatt előre, hogy megvédje a sofőrt. Ezzel maga a kormánykerék közepe nem mozdul ki, tehát biztonsággal elhelyezhető rajta bármi, ezáltal szabad kezet adva a fejlesztőknek és a dizájnereknek.
Mindezek mellett a ZF azt is elárulta az új kormánykerékkel kapcsolatban, hogy érintésérzékelő karimával felszerelve az autó képes észlelni azt, hogy a vezető biztonságosan fogja-e a kormányt haladás közben. Az egyelőre nem tisztázódott, hogy mikor kerülhet gyártásba az új technológia, illetve mely gyártók fogják elsőként használni azt.