Az előzetes kémfotók után a genfi autószalonon hivatalosan is bemutatkozott az Aston Martin új sportautója, a turbós motorral szerelt DB11.
A genfi autószalonon DB11 néven bemutatott sportautó új korszakot kezd az Aston Martin történetében. Nem csupán azért, mert tizenkét év után megváltak a DB9 típusjelzéstől, hanem azért is, mert ez az első modell, amely megkapja a márka újonnan fejlesztett, 5,2 literes V12-esét. 2004 óta ugyanis csaknem minden típust a 6 literes V12-essel szereltek, amely 510 lóerőre és 620 Nm nyomatékra volt képes, ehhez képest előrelépés a két turbótöltővel ellátott új erőforrás 608 lóerős teljesítménye és 700 Nm nyomatéka. Az alumínium használatának köszönhetően 15 kilogrammal könnyebb is lett elődjénél a DB11, így 1770 kilogrammot nyom a mérlegen, és a nyolcfokozatú ZF automatával alig 3,9 másodperc alatt gyorsul nulláról százra.
A 4,74 méter hosszú, 1,94 méter széles és 1,28 méter magas, 2,81 méteres tengelytávú karosszéria 5 centiméterrel hosszabb és hárommal szélesebb az elődjénél, formáját a legutóbbi James Bond-filmben szereplő, mindössze 10 példányban készített DB10 ihlette. Széles motorházfedele, egyedi fényszórói és hátsó lámpái, valamint nyújtott tetővonala új stíluskorszakot teremt az Aston Martinnál. Az erőforrást a középkonzolon lévő, vörösen izzó startgombbal kelthetjük életre, az előremenetet is az itt lévő kapcsolókkal választhatjuk ki. A fedélzeti infotainment rendszer kezelése érintőpaddal és forgókapcsolóval lehetséges, amely a Mercedes-Benz legújabb modelljeiből származik.