Bár a trendekkel szembemenni sosem kifizetődő egy olyan, kimondottan piaci versenyzésre kihegyezett témában, mint az autóipar, nagyon úgy tűnik, hogy mindig marad egy-két makacs szereplő, aki ragaszkodik a régi értékekhez. Most a Bugatti vezetősége szögezte le, hogy nem lesz SUV a kínálatukban.
Gondolom senkinek sem kell bemutatni az SUV modellek térnyerésének a folyamatát egy olyan világban, amikor már a legtöbb régi patinás sportkocsi-gyártó rendelkezik ilyen modellel. Akiknek még nincs, azok pedig beígérték azt. Mint például legutóbb a McLaren vagy pár évvel ezelőtt a Bugatti.
Az utóbbi márka azonban a Rimac korszakban már teljesen másként gondolja a dolgokat. Alig egy hete Mate Rimac jelentette ki, hogy most már egy SUV piacra dobása abszolút nincs ott a „kártyák között”, a bejelentést pedig a márka formatervezésért felelős igazgatója, Achim Anscheidt erősítette meg.
„Volt egy elképzelésünk arról, hogy merre kéne elmozdulni egy újabb modellel, de aztán a fejünkhöz kaptunk. Tényleg ki akarjuk árusítani a márkát? Mit teszünk ezzel az értékes logóval? Túl brutális a lépés, hogy néhány plusz számjegyért megtegyük ezt a márkával”- mondta Anscheidt.
A Bugatti számára sosem volt szempont a tömeggyártás, ami a márka történelme alatt végig ott tartotta az autóipar élvonalában. A jelenlegi üzleti összefonódások miatt ráadásul az életbenmaradásért sem kell küzdeniük, így érthető, hogy inkább továbbra is a jól bevált vásárlói rétegre összpontosítanak, a teljes villanyosítás bevezetése mellett. Ez utóbbi várhatóan pár régi vásárlónak nem fog tetszeni, de az újabb technológiákra fogékony gazdagabb rétegből új vásárlókat is be lehet rántani vele.