A Hummer egészen a harmadik generáció piacra dobásáig státusszimbólumnak számított. A márka ugyan 2010-ben be is csődölt, ám most az újraélesztést tervezgeti a GM.
A Hummer, mint civil autómárka a 90-es évek elején jelent meg, majd három generációt élt meg. A gigantikus, sokáig státusszimbólumnak számító terepjáró gyártása 2010-ben állt le, miután már tarthatatlanul ráfizetéses lett a márka fenntartása.
Most azonban a General Motors tervezgeti az újraélesztését. Ha minden jól megy, akkor a modern Hummer az őseivel ellentétes világot képvisel majd, azaz teljesen elektromos lesz.
Fontos hangsúlyozni, hogy ezek még csak tervek, Mark Reuss szerint rengeteg eshetőséget kell még figyelembe venniük. Az biztos, hogy miután a Ford bejelentette, hogy készül az elektromos F-150, nem maradhat le a GM sem az egyik legfőbb riválisától, azaz komolyan kell vennie az elektromos terepes témát is.