Az örökifjú G-osztály mindig is a tuningcégek kedvelt alapja volt, ezúttal a Mercedes-Benz-modellek átalakításában nagy hagyományokkal rendelkező Lorinser saját átirata készült el.
Soha nem lehet megunni a G-osztály alapján készülő tuningolt modelleket, a Mercedes-Benz klasszikus terepjárója ugyanis egyszerűen nem megy ki a divatból. Ezúttal a Lorinser készítette el saját átiratát.
Már elsőre feltűnhet, hogy a nagy háromágú csillag a Lorinser feliratnak adta át a helyét az új hűtőmaszkon, de a lökhárítók és az oldalsó küszöbök is újak. A hátsó részen a légterelő szárnyat és az új pótkerék-fedelet említhetjük újdonságként. Nem elhanyagolhatók a 22 colos kerekek és a rájuk szerelt peres abroncsok sem, amelyek egészen biztosan nem valók terepjárásra.
A Lorinser az alapul használt G 500 motorját sem hagyta érintetlenül. A Mercedes-AMG GT-ben is megtalálható 4 literes, dupla turbós V8-as erőforrás az új kipufogó-rendszernek és az átírt motorvezérlésnek köszönhetően 422 lóerő helyett már 490 lóerős teljesítmény leadására képes, a legnagyobb nyomaték 690 Nm. A tuningolt G-osztály így három tizeddel hamarabb, 5,6 másodperc alatt éri el álló helyzetből a százas tempót, a végsebessége pedig 210 km/óra, ami szép eredmény egy ilyen kockaforma terepjárótól.