Alig, hogy megismerte a világ a Toyota Supra új generációját, a legtöbb embert máris az foglalkoztatja, hogy merre megy tovább a típus a közeljövőben. Nekik üzent Tada Tecuja, a Supra és a GT86 főmérnöke.
A BMW-vel közösen fejlesztett új Supra generáció sokak szerint nem sikerült olyan jól, mint az elődje, de azért ahhoz elég nagy sikernek bizonyult, hogy pillanatok alatt eladják az összes példányt évekre előre. A típus jövője azonban tovább foglalkoztatja a rajongókat, így Tada Tecuja vezető mérnöknek igen sok kérdésre kellett válaszolnia egy angol rendezvényen.
Tada először is kifejtette, hogy igenis gondolkodnak egy könnyebb és erősebb GRMN változaton is, de ez még tervezés alatt van, hiszen nem elég pár kacatot kidobálni és egyszerűen felhergelni a motort, hanem bizony dolgozni kell az autó egyensúlyán és a futóművén is, hogy tényleg versenyautós érzést lehessen elérni vele utcai körülmények között is.
Érdekes tény, hogy Tada szerint a belső tér kialakításán is csiszolnak még a későbbiekben, az ugyanis túlságosan BMW-s lett, így nehezen azonosulhat a Supra életérzéssel a tulajdonos. A most még nem kapható manuális váltó kérdését nyitva hagyta a mester. Szerinte az új automata mellett nincs szükség kézi váltóra, de ha nagyon követelik, akkor nem kizárható, hogy lesz választható alternatívaként.
Ami viszont biztosan nem lesz, az a kabrió Supra. Egy vászontetős változat ugyanis teljesen ellent mondana a főmérnök súlycsökkentésre és stabilitásra vonatkozó terveinek, így biztosan nem fog igent mondani rá. A kivehető targa tetős megoldás sem valószínű, ugyanis a felmérések szerint a mai sportkocsisok az automatizált megoldások tengerében hánykolódva már nem szeretnék kézzel kipattintgatni a lemezeket, majd a tartóba hajítani őket.