Külső csinosítást és új infotainment kijelzőt kapott a Toyota Camry nálunk is megvásárolható hibrid változata. A benzines-elektromos hajtás még olyan friss, hogy ahhoz nem kellett hozzányúlnia a gyártónak.
A Toyota Camry nálunk csak 2019-től kapható, de ne tévesszen ez meg senkit, Amerikában ugyanis már jó ideje piacon van a nálunk csak hibrid meghajtással elérhető modell. Ezért is történhetett, hogy alig egy évvel a hazai piaci bevezetés után máris megtörtént az első Camry ráncfelvarrás.
Persze, azért drasztikus változtatásokat nem eszközöltek a gyáriak, hiszen az itteni vásárlóknak igazság szerint még nem is volt idejük megszokni az autót. Új lett a lökhárító kiképzése, illetve vizuálisan nagyobb a hűtőrács is, illetve egy új felni szett is bekerült a kínálatba.
A belső térben a legkomolyabb átalakítás az infotainment rendszer kijelzőjén történt, mely nem csak nagyobb lett, hanem feljebb is kapott helyet a műszerfalon, azaz most már nem beépített, hanem „lebedő” dizájnt használ a Toyota ezen a téren. Ami felhasználói szempontból fontosabb, hogy a Toyota információi szerint gyorsabb is lett a rendszer, illetve pontosabban reagál az érintésekre is a kijelző felülete.
Kapott két új bőrkárpitozást is extra opcióként a Camry, melyek fekete és bézs árnyalatban érhetők el, illetve most már fa vagy titán hatású díszítést is kérhetünk a műszerfalra. A Toyota Safety Sense csomag kibővített változata is felkerült a kocsi repertoárjára, mely többek között az aktív, minden irányba figyelő balesetmegelőző rendszert és a közlekedési táblákra reagáló intelligens adaptív tempomatot is tartalmazza.
A hajtáslánc változatlan maradt, azaz továbbra is a 2,5 literes négyhengeres benzines erőforrás és a hozzá társított elektromos motor adja le a 218 lóerőnyi összteljesítményt.