A Mitsubishi nemrég jelentette ki, hogy lényegében szépen lassan elhagyják Európát, hogy a fontosabb piacok felé forduljanak. Most kiderült, hogy Amerikában sem megy jól a soruk, ugyanis a leglassabban eladható típusok közé tartoznak a gyémántos márka autói.
A Mitsubishi arra hivatkozva kezdett el kivonulni Európából, hogy az itteni kereslet visszaesés miatt inkább a kifizetődőbb piacok, például Ázsia és Amerika felé fordulnak. A helyzet azonban az, hogy úgy tűnik, a japán márka ezeken a területeken sem tartozik a vásárlók kedvencei közé.
Amerikában például statisztikai alapon felállították a legnehezebben eladható új járgányok listáját, melynek első két helyét a gyémántos márka modelljei foglalják el. Egészen pontosan az Outlander az első, ami annak köszönhető, hogy átlagosan 197 napot kell várnia egy kereskedőnek, mire valaki besétál a szalonba és vásárol egyet magának. A második helyen az Eclipse Cross áll a maga 187 napos eredményével, a harmadik pedig a Buick Encore 170 nappal.
Valamilyen szinten érthető az Outlander sikertelensége a tengerentúlon, ott ugyanis még nem az új variánst kínálják a vásárlóknak, hanem a 2014-óta gyakorlatilag változatlan formában kapható harmadik generációt, ennek ellenére az ára pedig nem éppen az olcsó kategóriát képezi a 27 ezer dolláros átlag árazásával.