
A japán gyártó 2021 végén leállítja a nagy múltú és méretű terepjáró forgalmazását a tengerentúlon. Még kérdéses, hogy valamikor lesz-e folytatás, illetve hogy a döntés mennyire hat ki a globális forgalmazásra.
A japán gyártó 2021 végén leállítja a nagy múltú és méretű terepjáró forgalmazását a tengerentúlon. Még kérdéses, hogy valamikor lesz-e folytatás, illetve hogy a döntés mennyire hat ki a globális forgalmazásra.
A Toyota C+pod egy kimondottan városi használatra kitalált elektromos kisautó, mely műanyag karosszéria elemekkel és igencsak visszafogott teljesítménnyel szolgálja ki az olcsó villanyosra vágyó vásárlókat. Egyelőre csak Japánban.
A Volkswagen leállította az e-Golf gyártását, hogy a gyártási kapacitást jövőre már a szintén elektromos ID.3 előállítására tudják forgítani. Ugyan azt a kategóriát képviseli az új modell, mint a most kifutó.
Nemrég még csak szabadalmi képeken láthattuk, most viszont itt van teljes egészében a Sabre, a McLaren új, limitált példányszámban készülő szupersportkocsija.
Hivatalos, hogy Magyarországon is elérhetővé válnak jövőre a LEVC jellegzetes járművei. A londoni taxikat is gyártó cég palettáját a Gablini-csoport értékesíti és szervizeli hazánkban.
Mintegy 10 évnyi jelenlét után otthagyja a száguldó cirkusz világát az Infinity, amely az utóbbi időkben a Renault F1 csapattal közösen fejlesztette az elektromos rendszereket. A saját palettájuk fejlesztésére koncentrálnak inkább a későbbiekben.
Márciusban mutatja be a Volvo a következő teljesen elektromos modelljét, mely az XC40 méretosztályában képviselteti majd magát, ám annál áramvonalasabb és dinamikusabb megjelenéssel bír.
A Toyota egy nyitható, Targa tetős Supra modellel állt elő év végén. Bár sorozatgyártásról egyelőre nem beszélnek a gyáriak, az mégis jelent valamit, hogy az eddigi tagadás ellenére mégis flexet ragadtak a srácok.
A Peugeot jövőre visszatér a Le Mans-i 24 órás verseny világába egy hibrid Hypercar kategóriás versenyautóval, melynek most megmutatták a műszaki alapjait. A franciák találtak ráadásul egy kiskaput a szabályozásokban, azaz ők nem fejlesztenek utcai verziót ahhoz, hogy indulhassanak a versenyen.
A Renault műszaki alelnöke beszélt arról, hogy a jövőben az éppen szárnyra kapó Alpine márka sem kerülheti el a villanyosítást. A CMF-EV elektromos platform szolgálja majd ki a teljesítményorientált elektromos sportkocsikat.