Személyauto

A klasszikus Mini egy igazán különleges autó a maga módján. Egy angol műhely azonban készített egy olyan verziót, mely mindent átír benned, amit eddig az autóról gondoltál. 300 lóerős V8-as motor? Pickup karosszéria extrém szélesítéssel? Most ráadásul akár a tiéd is lehet ez a bestia.

Tovább

Az Audi R8 tavaly búcsúzott a palettáról egyelőre utódmodell nélkül. Aztán nem sokkal később kiderült, hogy a gyáriak mégis dolgoznak az utódon, mely az első információk szerint teljesen elektromos lett volna, most viszont már egy hibridről van szó, természetesen ismét Lamborghini kötődéssel.

Tovább

A Toyota és a GAC összefogásának eredménye az a bZ3X modell, melynek Kínában kimondottan kedvező áron indult el az értékesítése. Rá is haraptak a helyi vásárlók, alig egy óra alatt mintegy 10 ezer megrendelés érkezett a járgányra, ami miatt a gyártó értékesítési rendszere is összeomlott.

Tovább

Európa megfizethető elektromos autópiaca egyre mozgalmasabbá válik. A Stellantis Fiat és Citroën márkái már bemutatták saját elképzeléseiket, és most először láthatjuk a Volkswagen válaszát is. Az ID. Every1 hivatalosan még csak egy koncepció, de a legtöbb részlet, amit láthatunk, 2027-ben a sorozatgyártású változatban is megjelenik.

Tovább

A BYD Csoport tavaly világszerte lenyűgöző 4,27 millió elektromos és plug-in hibrid járművet adott el, ezzel az egyik legnagyobb autógyártóvá vált. A márka nemcsak hazai piacán, Kínában rendkívül népszerű, hanem egyre nagyobb teret nyer nemzetközileg is, különösen Európában. A cég nem ül a babérjain, hanem tovább bővítené gyártási kapacitását az öreg kontinensen.

Tovább