
Három üléssorral és akár 620 kilométeres hatótávval mutatkozott be a legnagyobb Ioniq, mely a SEVEN koncepció sorozatgyártásra csiszolt változata. Felszereltségtől függően akár egy luxusautó kényelmével is találkozhatnak az utasok.
Három üléssorral és akár 620 kilométeres hatótávval mutatkozott be a legnagyobb Ioniq, mely a SEVEN koncepció sorozatgyártásra csiszolt változata. Felszereltségtől függően akár egy luxusautó kényelmével is találkozhatnak az utasok.
A Xiaomi egy közleményben figyelmezteti az SU7 Max tulajdonosokat, hogy az autójuk közúti használatra való, nem versenypályára. Már több esetről is tudni lehet, amikor az erős elektromos járgány fékrendszere nem bírta az extrém terhelést és a gumifal vetett véget a száguldozásnak. Kiderült, hogy a gigantikus féknyergek alatt kimondottan aprócska betétek lapulnak.
A Porsche hivatalosan is legyártotta az összes tervezett példányt a 911 terepre felkészített változatából. Az utolsó darabbal az 1984-es Párizs-Dakar győzelemre emlékeznek vissza.
Bár a svéd márka volt egy időben a legnagyobb szószólója a villanyos átállásnak, most már ők is egyre visszafogottabban beszélnek a dologról. Most például az derült ki, hogy a belsőégésű motorral szerelt XC90 még egy jó darabig velünk maradhat.
A sok szörnyű drága és erős villanyautó után idén visszatértek a fókuszba a kisebb, megfizethetőbb modellek, van tehát remény még az európai autóvásárló számára. Most megint nem került be kínai autó a döntősök közé, viszont a Hyundai/Kia-konszern, a Renault Alliance és a Stellantis is két-két modellel szerepel a hét típusból álló szűkített listán.
Az autóiparban kimondottan új szereplőnek számító Xiaomi elképesztő tempót kezdett el diktálni. A márka vezérigazgatója jelentette be, hogy 230 nap kellett csak ahhoz, hogy elérjék a 100 ezer legyártott SU7-est. Ennek örömére Lei Jun egy olyan képet rakott ki a közösségimédia-felületére, amin úgy jelenik meg, mint a kínai Elon Musk.
Komoly felháborodást váltott ki a napokban Ausztráliában egy versenypálya üzemeltetőjének a döntése. Mostantól a Willowbank Raceway kapui zárva vannak a közúti közlekedésre alkalmas elektromos autók előtt. Biztonsági kockázatokra hivatkoznak a döntéshozók.
A Volkswagen nemrég mutatta be a személyszállító ID.Buzz sportosabbra faragott változatát. Na de mi van, ha valakinek Cargo, azaz teherszállító változat kell? Számukra már kínál hasonló megoldást a Volkswagen, de egyelőre csak Hollandiában.
A Ford a tervek szerink a kölni üzem teljes kapacitását az elektromos Capri és Explorer gyártásának vetette volna alá, csak hogy az elektromos autók iránti kereslet visszaesése alaposan átírta a forgatókönyvet. A gyár dolgozói részmunkaidőben dolgoznak már csak a sorok mellett.
A Mazda gőzerővel dolgozik a Mazda 6 elektromos átiratának a globális piaci bevezetésén, ami reményt adhat arra, hogy a japánok ismét nagyobb figyelmet szentelnek a lépcsőshátú modelleknek a rengeteg SUV helyett. A márka egyik programmenedzsere azonban elárulta, hogy ez ebben a formában nem igaz. Amíg a vásárlók döntő többsége SUV modelleket keres, addig a szedánok továbbra is a háttérben maradnak.