370 lóerős hathengeres motorral érkezik a BMW legújabb sportmodellje, a hátsókerék-hajtású M2 Coupé, amelynek sportprogramja driftelni is enged.
Bemutatta legújabb kompakt sportmodelljét a BMW, amely olyan legendás típusok örököse, mint a 2002 Turbo és az eredeti E30-as M3. Az előző generációs 1-es sorozatból készült M Coupé utódja az M2 Coupé nevet kapta, és mindenben felülmúlja a korábbi modelleket. A külsőt hatalmas légbeömlővel ellátott első lökhárító, 19 colos alumínium kerekek és a BMW M modellekre jellemző négy kipufogóvég teszi ellenállhatatlanná, míg az utastérben Alcantara kárpitokat, M sportüléseket, sportkormányt és váltókart találunk.
A 2-es sorozat kínálatában eddigi legerősebb M235i-hez képest az M2 Coupé még nagyobb teljesítményre képes. A háromliteres, soros hathengeres, TwinPower turbós erőforrás 370 lóerős teljesítményre képes, a legnagyobb nyomatéka 465 Nm 1400 és 5560 közötti percenkénti fordulatszámon, de pillanatnyi túltöltéssel akár 500 Nm-re is növelhető az érték. A hátsókerék-hajtású sportkocsi alapesetben kézi váltós, de az opcióként elérhető hétfokozatú, duplakuplungos M DCT automatával és a Launch Control rajtprogrammal akár 4,3 másodperc alatt is elérheti az autó a százas tempót, a végsebessége 250 km/óránál korlátozott.
A sportfutómű alumínium alkatrészei az M4 Coupéból érkeznek, a 19 colos kovácsolt alumínium kerekekre elöl 245/35, hátul 265/35 méretű abroncsok kerülnek. A menettulajdonságokat a kétféle beállításban használható kormányzás, az elektronikusan vezérelt aktív differenciálmű és a sportmóddal is rendelhető menetstabilizáló fokozza, az utóbbi biztonságos keretek között engedi megcsúszni a kerekeket a drift élményéhez. A versenypályás köröket egy időmérő alkalmazással lehet elemezni, a műszerfalra rögzített GoPro akciókamerát pedig a fedélzeti infotainment rendszerből vezérelhetjük.