Hivatalosan is bemutatkozott a McLaren paletta negyedik tagja, mely egy picit más recept szerint készült el, mint az eddigi modellek. A használható csomagtartó ellenére is egy kemény sportkocsi a GT.
Bővítette a palettáját a McLaren, amely mostantól hivatalosan is négytagú. A most bemutatott újdonság egy vérbeli McLaren, ám alapvetően más elvek érvényesültek a tervezése alatt, mint amit az eddigi modelleknél alkalmaztak.
Az egyszerűen csak GT néven piacra kerülő autó ugyanis a gyáriak szerint egy túra modell, mely mindennapi használatra is alkalmas. A 4 literes biturbós V8-as egység és a 620 lóerős teljesítmény, na meg a 3,1 másodperces 100-as sprint garantálja az élményt, viszont az 570 literes csomagtér lehetővé teszi, hogy a tehetős tulajdonos ne csak egy kis aktatáskát vigyen magával az útra. A beltér az eddigi McLareneknél jóval tágasabb, ami a külső méreteken is azonnal leszűrhető, a maga 4,7 méteres hosszával nemes egyszerűséggel a GT a márka legnagyobbja.
Városban sem jön zavarba a kocsi, ha fekvőrendőrt lát, köszönhetően annak, hogy az alapból 110 milliméteres hasmagasság egészen 130 milliméterig emelhető hidraulikusan, ami már majdnem egy normál autó hasmagasságát eredményezi. Mindezek mellett a GT orrán is lehet emelni 13 fokot, hogy a mélygarázsokba lehajtás ne eredményezzen egy igen szaftos szerviz számlát.