A Porsche vezetőségének elege lett abból, hogy a limitált modelleket azok rendelik be, akik busás haszonnal azonnal tovább is adják. Új konstrukciót vezetnek be a jelenség kivédésére.
A Porsche is szembesült azzal, amivel a Ford például már küzd egy ideje. Ez pedig nem más, mint az igazi vásárlókat kiszorító nyerészkedők esete a limitált példányszámban kiadott járgányoknál.
Jelenleg ugyanis ha bejelentenek egy korlátolt példányszámban gyártásra kerülő spéci modellt, az első jelentkezők döntő többsége nepper, aki nem akarja birtokolni az autót, hanem szinte azonnal eladja jelentősen megnövelt áron. Na de miért veszi meg valaki tőle drágábban? Azért, mert csak így juthat hozzá. A limitált sportkocsikat ugyanis általában a bejelentés után pár órával elkapkodják.
A Porsche ezért a jövőben minden egyes ilyen autót csak lízingelésre kínál fel, ami akkor kerül a vásárló birtokába, amikor letelt az 1-2 éves futamidő. Persze, ez csak részmegoldás, hiszen legfeljebb annyi történik, hogy a legtöbb nyerészkedő addig pihenteti az autókat, ám azokat ki lehet szűrni vele, akik az azonnali haszon reményében veszik el a helyeket az igazi felhasználóktól.