Eltartott egy ideig, mire a Ferrari beismerte, hogy bizony gond van nem kevesebb, mint 2150 autójával. Ami nem sok, de ha tekintetbe vesszük, hogy 2018-ban 9251 darabot adtak el, úgy már eléggé nagy az arány.
Eltartott egy ideig, mire a Ferrari beismerte, hogy bizony gond van nem kevesebb, mint 2150 autójával. Ami nem sok, de ha tekintetbe vesszük, hogy 2018-ban 9251 darabot adtak el, úgy már eléggé nagy az arány.
A The Drive szemfüles újságírói szúrták ki a tényt, hogy a Mercedes-Benz március elsején egy New York-i ügyvédi irodán keresztül megújította névhasználati jogát az SLR betűkombinációra.
Szomorú hír a klasszikus, belsőégésű motorokkal szerelt autók híveinek, hogy ismét egy darab legendás, autóipari klasszikust adunk át a múltnak.
Alig telt el egy év, hogy a Volvo elektromos-prémium brandje bemutatkozott a csodás Polestar 1 kupéval, máris itt a második típus, a – nem túl fantáziadús – kettes. És van mit nézni ezen is. Február 27-én mutatják be és több, mint ígéretesnek tűnik.
A BMW kultikus típusa, a sokak számára etalon M3 hamarosan megújul és az álcázott prototípus már elárult ezt-azt.
Nehéz év elé néz az autóipar, hiszen egyre jobban rendeződik át a piac, régi modellek kerülnek kukába. Van azonban, ami még mindig megunhatatlan és örök, ráadásul nem is SUV.
Annyi egymásnak ellentmondó hír, vélemény kering az autós és nemautós médiában az elektromos autózásról, hogy az egyszeri polgár csak kapkodja a fejét, és ha volna is pénze, lehetősége belevágni a villanyautózásba, nem tudja eldönteni, valójában jót tesz-e ezzel a környezetnek?
Kemény elektromos terepjáróval készül a jövőre a Volkswagen. Vajon van létjogosultsága? Erre keressük most a választ.
Az elmúlt napokban megnéztük, kiktől köszöntünk el 2018-ban, most pedig vegyük sorra az idei év legnagyobb dobásait (már amelyekről biztosan tudni lehet.)
Az új WLTP-szabványok, az egyre rövidebb modellciklusok és a SUV-ok masszív rohama bizony örökre leléptetett az autóipar színpadáról pár típust a tavalyi évben. Ezek itt talán 2018 legismertebb hősi halottjai, melyek elhagyják az európai piacot. Némelyek megváltozott formában még tovább húzzák a harmadik világ piacain, de többségük nem lesz már.