
Az elmúlt napokban megnéztük, kiktől köszöntünk el 2018-ban, most pedig vegyük sorra az idei év legnagyobb dobásait (már amelyekről biztosan tudni lehet.)
Az elmúlt napokban megnéztük, kiktől köszöntünk el 2018-ban, most pedig vegyük sorra az idei év legnagyobb dobásait (már amelyekről biztosan tudni lehet.)
Az új WLTP-szabványok, az egyre rövidebb modellciklusok és a SUV-ok masszív rohama bizony örökre leléptetett az autóipar színpadáról pár típust a tavalyi évben. Ezek itt talán 2018 legismertebb hősi halottjai, melyek elhagyják az európai piacot. Némelyek megváltozott formában még tovább húzzák a harmadik világ piacain, de többségük nem lesz már.
Klaus Froehlich, a BMW igazgatótanácsának tagja nemrégiben úgy nyilatkozott, hogy tulajdonképpen már most képesek lennének piacra dobni egy teljesen autonóm, kormánykerék nélküli (Level 5) gépjárművet, ám ennek jelenleg a jogszabályok és a nagyfelbontású, digitális térképek hiánya állja útját.
Nemrégiben dobta piacra a VW-konszern az Audi új A6-osát és törvényszerű volt, hogy hamarosan következnek majd a brutál erős kivitelek is.
Több, nagy német szaklap, többek között a Welt.de és a Hannoverschen Alggemeine Zeitung is belső forrásokra hivatkozva hozta le a hírt, mely szerint könnyen lehet, hogy negyven évnyi karrier után Európa útjairól eltűnhet a Volkswagen Passat.
A Mazda végre bemutatta kompakt modelljük legújabb generációját, melyet nagyon várt már nem csak a szakmai közönség, hanem a vásárlók is.
Mérföldkőhöz érkezett az autóipar: Kalifornia állam az első, amely hivatalosan is engedélyezte, hogy az első, teljesen sofőr nélkül közlekedő autók részt vehessenek a közúti forgalomban.
Alig pár napja mutatta be a BMW a még friss és ropogós 8-as kabrió (G14) kivitelét, máris hatalmas az érdeklődés iránta. A helyszínválasztás tűpontos volt, hiszen a Los Angeles Autoshow-n láthatta először a nagyérdemű.
2018 májusában a bajor márka már megszellőztette a Pekingi Autószalonon legújabb villanyautó-koncepcióját, mely – nagy meglepetésre – az iX3 nevet kapta és a belsőégésű motorral szerelt X3 alapjaira épül.
Egy igazi Porsche legenda került kalapács alá a márka fennállásának hetvenedik évfordulóján tartott RM Sotheby’s árverésen. Nem meglepő, hogy igen borsos áron talált új gazdára.