Úgy tűnik, erősen szabályozva, de maradhatnak a belsőégésűek 2025 után is.
Úgy tűnik, erősen szabályozva, de maradhatnak a belsőégésűek 2025 után is.
Semmi különös, csak még egy legandás európai cég kerül ázsiai-amerikai kézbe.
Talán mégis megússza az európai autóipar a totális átállást, legalábbis egy remény felcsillant.
Az állami autógyártónak is szüksége van elektromos know-how-ra.
A tervezett európai „kei car” kategória új lendületet adhat a kis autóknak.
Ami eddig kiemelte a többi közül, mára feleslegessé vált.
Az Audi bár még keresi a következő A8 helyét, már igen merész képeket tesz közzé.
A BYD szerint még messze van a szilárdtest technológia, az LFP a legjobb opció.
Muskhoz ragaszkodnak a Tesla részvényesei, bármennyibe kerüljön is.