Emlékeznek tán, mekkora felhajtás kerekedett az álhírből, mely szerint a tavalyi Genfi Autószalonon leleplezett Bugatti La Voiture Noire (a fekete autó) valójában az aranylábú – és a sportautókat igencsak kedvelő – Cristiano Ronaldo számára készült.
Emlékeznek tán, mekkora felhajtás kerekedett az álhírből, mely szerint a tavalyi Genfi Autószalonon leleplezett Bugatti La Voiture Noire (a fekete autó) valójában az aranylábú – és a sportautókat igencsak kedvelő – Cristiano Ronaldo számára készült.
Sok spekuláció övezi a hamarosan piacra kerülő új, elektromos Volkswagent, leginkább az ára az, ami izgatja a közvéleményt, hiszen a VW-csoport esetében mindenki látja az esélyt arra, hogy egy komoly volumenű gyártó sikerrel szoríthatja le az elektromos autók árát komoly hatótáv mellett is elfogadható szintre.
Nagyon sokan várták már epekedve, hogy kiderüljön, tényleg olyan menő, kőkemény és dobozszerű formát kap-e majd a Ford legendás szabadidőautójának reinkarnációja, mint amit a tavaly megszellőztetett tanulmánynál láthattunk.
A Polestar -mint a Volvo tisztán elektromos, exkluzív és nagyteljesítményű típusokat gyártó almárkája -, eddig is nagy érdeklődést keltett mindenhol, ahol megjelent, ezúttal azonban az új Polestar Precept típusról szivárogtattak ki érdekes információkat, mellyel ismét remekül magukra terelték a figyelmet.
Lassan, de biztosan kezdenek befutni a 2019-es elemzések és a 2020-as prognózisok a különféle gazdasági elemzőcégektől és bár sok ponton eltérnek, de egyben mind megegyezik: az autóipar recessziója 2020-ban sem fog megállni.
Jürgen Stackmann, a Volkswagen márka Sales- és Marketing igazgatótanácsának tagja beavatta a sajtó képviselőit az ID.3 piaci bevezetésének néhány részletébe.
Az Audi messze a jövőbe tekint, és utód nélkül szünteti meg a TT és R8-sorozatot. A jövő az elektromosságé és az autonóm vezetésé.
Hanoiban avatják fel a Formula-1 72.-ik Grand Prix pályáját. A városi száguldást most megnézheted belülről.
A kétszeres Formula-1-es világbajnok ismét rajthoz áll, méghozzá nem valami búcsús rendezvényen, ahol sikítozó celebeket kell szívroham közeli állapotba hozni, hanem valódi, komoly versenyen. Méghozzá az átdolgozott McLaren 720S GT3-as autójával a Suzukai 10 órás futamon.
Valójában nem új az ötlet, de mindeddig kisipari, egyéni megoldások jellemezték azt, ami törvényszerűen következik az elektromosautó-boomnak köszönhetően: a klasszikus, kultmodellek akkumulátorossá alakítása.