 
		A Stellantis egy prezentáció keretein belül mutatta be a cégcsoport jövőjét. Nagy meglepetés nincs, lényegében az összes márka a konnektorfüggőség irányába mozdul el.
 
		A Stellantis egy prezentáció keretein belül mutatta be a cégcsoport jövőjét. Nagy meglepetés nincs, lényegében az összes márka a konnektorfüggőség irányába mozdul el.
 
		Sok gyártó terveiben elhangzott már az elektromos átállás, most üzleti oldalról is megerősítette ezt a Ford. 2023-tól már a költségvetés döntő többsége a villanyos fejlesztésekre lesz fordítva.
 
		A jó öreg mindent verő SUV kártya az Aston Martinnak is bejött, azaz amióta kapható a DBX, szárnyalnak az eladások is.
 
		Bár az utóbbi években a Mazda vezetősége azt hangoztatta, hogy nem élesztik fel a gyári tuning részlegüket, most mégis gyanakodásra adhat okot egy japánban levédetett új megjelölés.
 
		A Mercedes a legújabb S osztályt is páncélba borította az igényességre vágyó, de veszélyes életet élő vásárlók kedvéért.
 
		Nem Impreza, hanem csak simán WRX néven mutatkozik be nemsokára a Subaru új teljesítményorientált modellje. Egy hangulatos beharangozó videót már ki is adott a gyártó, bár sokkal okosabbak ettől még nem lettünk.
 
		A Dodge izomautó villanyosítási tervei mellett igazság szerint már meg sem kéne lepődnünk azon, hogy hasonló útra lép a GM is. A Camaro utódja egy villanyos modell lesz.
 
		Bár manapság már nem igazán szokatlan a 20 colos felni sem, azért a drága és könnyű karbonszálas-kompozit megoldások nem annyira elterjedtek még ebben a méretosztályban. Most a Bentley Bentayga lesz az első sorozatgyártású autó, amihez gyárilag kínálnak ilyet is 22 colos méretben.
 
		Bár a Mercedes EQS már alapból tudja a hátsókerék-kormányzást, időnként fizetnie kell a tulajdonosoknak, ha kisebb fordulókört szeretnének.
 
		A Volvo vezérigazgatója beszélt arról, hogy a gyártó új korszaka új névválasztási szokásokat is hoz majd. Szépen lassan kikopnak a most ismert betű és szám kombinációk és jönnek az igazi nevek.