
A Lamborghini tavalyi évre vonatkozó jelentéséből derült ki, hogy még idén két új V12-es modellel jelentkeznek a piacon. Az viszont egyelőre még nem tisztázódott, hogy pontosan miről van szó.
A Lamborghini tavalyi évre vonatkozó jelentéséből derült ki, hogy még idén két új V12-es modellel jelentkeznek a piacon. Az viszont egyelőre még nem tisztázódott, hogy pontosan miről van szó.
Alig egy napja mutatta be a Stellantis a Peugeot 308 legújabb generációját, máris megérkezett a válasz a rajongókat azóta foglalkoztató egyik legfontosabb kérdésre. Nem lesz teljesítményorientált GTi változat belőle!
A Volkswagen az elektromos ID.3 felhasználói számára fejleszt egy teljesen új szolgáltatást, melynek keretén belül akármikor elő lehetne fizetni bizonyos funkciókra. A jövőben csak addig fizetsz az új módszer szerint a navigációért vagy például a sávtartó automatikáért, amíg tényleg használod azt.
Hivatalosan is leleplezte a Peugeot a 308-as legújabb generációját. Már az értékesítés kezdetén is kétféle hibrid hajtással lesz elérhető, de azért maradt egy sima benzines és egy dízel egység is a kínálatban.
A Lucid Air lesz az első olyan autó a piacon, mely Dolby Atmos belső hangrendszert kínál a vásárlóknak. Az elektromos márka ráadásul nem csak a szórakoztatás terén látja a 3D hangzásban rejlő lehetőségeket.
Nem egy újabb SUV, hanem bizony egy négyajtós szedán kerül be a BMW elektromos palettájába nemsokára. Külsőleg már meg is mutatta a gyártó az i4 széria változatát.
Az előző heti kedvcsináló kép után gyakorlatilag mindenki arra várt, hogy végre megérkezik a Toyota első elektromos autója. Csalóka volt a beharangozó, végül az Aygo következő generációja mutatkozott be Prologue X néven.
Bár hivatalosan már tavaly év végén bemutatkozott a Dacia elektromos autója, a Spring néhány specifikációja egészen idáig titok volt. Most már tudhatjuk, milyen dinamizmusra számítsunk. Lényegében semilyenre, nem erről szól az egész koncepció.
Egy külföldi autós portál figyelt fel arra, hogy a Mercedes szépen csendben levédette az E 73 elnevezést, ami jó eséllyel a paletta új csúcsmodellje lesz. Már csak az a kérdés, hogy hibrid, vagy hagyományos megoldásban gondolkodnak-e a németek.
Eddig az FCA bonyolította le a Drive for Design programot, ám most már a Stellantis feladata, hogy Amerikában középiskolás diákokat is bevonjon a márkák dizájnját érintő ötletelésbe. Most a jövő elektromos Jeep modelljeit kell lerajzolniuk a tanulóknak, természetesen nem tét nélkül.