Ahogy változik a világ, úgy változnak a vásárlói szokások is. Ennek fényében csak elsőre meglepő, hogy Kínában a legtöbb limitált modellt egy mobiltelefonos applikáció segítségével értékesítette a Rolls-Royce.
Ahogy változik a világ, úgy változnak a vásárlói szokások is. Ennek fényében csak elsőre meglepő, hogy Kínában a legtöbb limitált modellt egy mobiltelefonos applikáció segítségével értékesítette a Rolls-Royce.
Több évtizedes múltra tekint vissza a BMW Art Car kollekció, mely lényegében a művészet becsempészése az autóiparba. Ez a hagyomány most sem szakad meg, viszont már a gépek alkotják meg a különleges mintázatot!
Egy olasz formatervező iskolával összeállva alkotta meg a Suzuki a Misano EV tanulmányt, melynek egyes elemei a motorkerékpárok világát eleveníti fel.
A Volkswagen az elektromos ID modellcsaládnál sem mond le az erősebb, gyárilag tuningolt változatokról. Ezek GTX elnevezéssel kerülnek bemutatásra és először az ID.4 kap ilyen átiratot.
A Ford az elektromos autózást nem veszi félvállról, legalábbis tanulmány szinten biztosan nem. Most megmutatták, hogy versenyzik egymással egy 1400 és egy 1500 lóerős villanyos Mustang!
Egy utolsó nekifutással még kiad egy ízig-vérig benzines modellt a Lotus, majd aztán végleg átáll az elektromos termelésre.
Az nem kérdés már, hogy az R8 és a TT a jövőben elektromos modellként szerepel majd az Audi palettáján. A gyáriak azonban még több változtatást akarnak, hiszen szerintük a változó vásárlói igényeket kell követni az autók fejlesztésével.
A Honda bemutatta az új belső dizájnra fontakozó irányzatát, melyet csak „egyszerűség és valami” néven emlegetnek a gyáriak. A lényeg a minél átláthatóbb és tágasabb környezet kialakítása.
A német Elektron Motors egy kis cég, de az álmaik meglehetősen nagyok. Most éppen egy 2300 lóerős elektromos szupersportkocsi fejlesztésébe vágtak bele!
A Shanghai Auto Show egyik legérdekesebb premierje a kínai ORA Bogár átirata volt. A Volkswagen érdeklődését is felkeltette a dolog, az ügyvédek már dolgoznak a megoldáson.