
A Car Magazine birtokába jutott információk szerint nem a Purosangue lesz az egyetlen SUV modell a Ferrari palettájában, az olaszok ugyanis két elektromos crossoverrel is készülnek a jövőben.
A Car Magazine birtokába jutott információk szerint nem a Purosangue lesz az egyetlen SUV modell a Ferrari palettájában, az olaszok ugyanis két elektromos crossoverrel is készülnek a jövőben.
Egy éve mutatta be először a Volkswagen azokat az önjáró robot terveket, melyek elméletileg a jövőben képesek lesznek egyedül feltölteni egy parkoló elektromos autót. Most ott tartanak, hogy már a prototípust tesztelik.
A Volkswagen leállította az e-Golf gyártását, hogy a gyártási kapacitást jövőre már a szintén elektromos ID.3 előállítására tudják forgítani. Ugyan azt a kategóriát képviseli az új modell, mint a most kifutó.
Nemrég még csak szabadalmi képeken láthattuk, most viszont itt van teljes egészében a Sabre, a McLaren új, limitált példányszámban készülő szupersportkocsija.
Márciusban mutatja be a Volvo a következő teljesen elektromos modelljét, mely az XC40 méretosztályában képviselteti majd magát, ám annál áramvonalasabb és dinamikusabb megjelenéssel bír.
A Toyota egy nyitható, Targa tetős Supra modellel állt elő év végén. Bár sorozatgyártásról egyelőre nem beszélnek a gyáriak, az mégis jelent valamit, hogy az eddigi tagadás ellenére mégis flexet ragadtak a srácok.
A Peugeot jövőre visszatér a Le Mans-i 24 órás verseny világába egy hibrid Hypercar kategóriás versenyautóval, melynek most megmutatták a műszaki alapjait. A franciák találtak ráadásul egy kiskaput a szabályozásokban, azaz ők nem fejlesztenek utcai verziót ahhoz, hogy indulhassanak a versenyen.
A Renault műszaki alelnöke beszélt arról, hogy a jövőben az éppen szárnyra kapó Alpine márka sem kerülheti el a villanyosítást. A CMF-EV elektromos platform szolgálja majd ki a teljesítményorientált elektromos sportkocsikat.
Amerikában megkezdődött a jövőre már Európában is megvásárolható bivalyerős RAM 1500 TRX pickup gyártása. Az első elkészült példányt elárverezi a gyártó, az így befolyt bevételt pedig jótékonykodásra fordítja.
A németországi kedvező tapasztalatok után több másik országban is elérhetővé vált a Porsche digitális értékesítő rendszere, aminek köszönhetően úgy vásárolható meg egy új modell, hogy nem kell elmenni emiatt a kereskedésekbe.