Inkább régebbi modellek villanyosításához ajánlja a gyártó, de lényegében bármihez jó a Zero Labs most bemutatott elektromos „gördeszka” elrendezésű alváza.
Inkább régebbi modellek villanyosításához ajánlja a gyártó, de lényegében bármihez jó a Zero Labs most bemutatott elektromos „gördeszka” elrendezésű alváza.
A Honda is előállt az elektromos átállásra vonatkozó terveivel, mely számtalan más gyártóhoz hasonlóan lépcsőzetes, azaz szakaszos változtatásokat takar.
Bár manapság a kis kompakt crossoverek térnyerése miatt csökken a kereslet a kisebb kombik iránt, a Skoda továbbra is kínálja majd ebben a formában a Fabia következő generációját.
Limitált példányszámban és hibrid hajtással készül majd a McLaren Sabre, melyet most láthatunk először teljes valójában. Szabadalmi razjozok szivárgott ki a dizájn.
A villanyosítás a mobilizáció semelyik ágát sem kerülheti el, ezért nem is szabad azon csodálkozni, hogy már a motorkerékpár gyártók is ebbe az irányba mutató fejlesztésekkel foglalkoznak.
E-GMP néven mutatta be a Hyundai a saját villanyautós platformját, mely a jövőben az Ioniq modellcsalád alapja lesz. Variálható, tehát több méretosztályt is ki tudnak majd szolgálni vele.
Bár sok gyártó már évek óta kínál gyapjúszövet borítást bizonyos modelljeihez, a Bentley még csak most látta meg a természetes és nemes anyagban rejlő lehetőséget.
Az R-osztály szellemi örököseként visszatérő hétszemélyes elektromos SUV ütköztetheti egymással a Mercedes AMG és EQ modellcsaládját a tervek szerint. Egy teljesítményorientált villanyos SUV lesz az öt év múlva érkező újdonság.
A Ford a németországi Kölnben található üzemben gyártja majd a Volkswagen MEB platformjára épülő elektromos modelljei. Ennek érdekében egymilliárd eurót költenek el majd a gyár átalakítására.
Nermég a Bentley jelentette be, hogy 2025-től csak elektromos és hibrid autókat árusítanak, most pedig a Maserati tűzte ki hasonló célra ugyan ezt az időpontot magának.