
Bemutatta jövő évi Le Mans-i versenygépét az Audi. Az R18-as elődjeihez hasonlóan továbbra is dízelmotort kap.
Bemutatta jövő évi Le Mans-i versenygépét az Audi. Az R18-as elődjeihez hasonlóan továbbra is dízelmotort kap.
A BMW M50d modellek háromliteres, hathengeres dízelmotorját szerelte be az 1-es sorozatba a német tuningcég AC Schnitzer.
Rájár a rúd mostanában a Volkswagen-csoportra. A dízelbotrány után íme egy másik kellemetlen ügy: 60 ezer Porsche Macant hívnak vissza.
A Bentley első szabadidő-terepjárója a kategória leggyorsabb modellje lett, de a Bentayga hamarosan egy szerényebb teljesítményű dízelmotorral is megjelenik.
A Cayenne után a Porsche kisebbik szabadidő-terepjárója, a Macan is kedvelt alap lett a tuningcégek számára. Ezúttal a Hamann készítette el a saját átiratát.
A dízelbotrány miatt a Volkswagen leállít minden olyan projektet, amely nem „feltétlenül szükséges”. A felülvizsgálat eddigi eredménye alapján elképzelhető, hogy veszélybe kerül a Bugatti márka.
A dízelbotrányban érintett Volkswagen-típusok új motorvezérlő szoftvert kapnak, amellyel már csalás nélkül teljesítik a nitrogénoxid-kibocsátási határértékeket.
A Volkswagen-dízelmotorok vezérlőszoftverének manipulációjával kapcsolatos botrány hatására lemondott a konszern vezérigazgatója, és a cégcsoport márkáinak élére is új vezetők kerültek. A dízelbotrány az autóipar egészében új korszakot nyithat.
Egyre gyűrűzik a Volkswagen körüli emissziós botrány: tovább zuhantak a cég részvényei és kongresszusi meghallgatás is lesz a feltételezett csalási ügyből. És majdnem félmillió autót hívnak vissza. Részletek az utóbbi évek legnagyobb autóipari botrányáról.
A szentgotthárdi gyártású 1,6 literes turbódízellel bővült az Opel Insignia kínálata, az új erőforrással még takarékosabbnak ígérkezik a németek középkategóriása.