
Nemsokára ténylegesen bemutatkozik a Kia legnagyobb elektromos SUV modellje, de persze addig sem maradunk kedvcsináló nélkül. A kocsi orrát és a sziluettjét mutatta most meg a gyártó.
Nemsokára ténylegesen bemutatkozik a Kia legnagyobb elektromos SUV modellje, de persze addig sem maradunk kedvcsináló nélkül. A kocsi orrát és a sziluettjét mutatta most meg a gyártó.
Új mérföldkőhöz érkezett az elektromos Ford Mustang SUV sztori. Immár az ötvenezredik Európában átadott példánynál tart a gyártó.
A Volkswagen az ID.3 modellel lépett be igazán az elektromos autók világába. Mintha csak tegnap lett volna a nagy premier, pedig azóta már eltelt négy év. Persze, szó sincs kiöregedésről, de azért meglépték a kötelező ráncfelvarrást a németek.
Az Alfa Romeo vezetősége erősítette meg, hogy 2025-ben érkezik meg a Giulia legújabb generációja már tisztán elektromos hajtásláncokkal. A Quadrifolio verzió akár 1000 lóerős is lehet.
Bár a hivatalos menetteljesítmény adatok alapján sejteni lehetett, hogy a Pininfarina Battista képes lehet megdönteni negyedmérföldön a Rimac Nevera 2021-es rekordját, ám a hivatalos mérésre egészen idáig kellett várni.
A Ford komolyan veszi az elektromos autók hatótáv növelését. Még a hőmenedzselést sem hagyják ki a képből, azaz a jövőben nem a hagyományos légbefúvós megoldást alkalmaznák a fűtéshez, hanem inkább megnövelnék a fűtőszállal ellátott területek számát.
A Ford, az LG és a Koç Holding együttműködési megállapodásának eredménye lehet egy eddig még Európában sosem látott méretű akkumulátorgyár, melyet Törökországban építenének meg. Ha a terveket elfogadják, 2026-ban már teljes gőzzel folyhat a termelés.
Ugyan a legtöbb gyártó szerint a szilárdtest-akkumulátorok hozzák el az igazi forradalmat az elektromos autózás világába, a Maserati mégsem fogja alkalmazni őket a jelenlegi felállás szerint, mivel nem lesznek képesek kiszolgálni a teljesítményre kihegyezett hárommotoros konfigurációkat.
A Ford egy rutinellenőrzéskor jött rá arra, hogy baj lehet az F-150 Lightning akkumulátor csomagjával. Le is állították a gyártást, amíg nem javítják ki a hibát.
Bár már korábban is hallani lehetett a Rolls-Royce elektromos terveiről, azt eddig nem lehetett tudni, hogy milyen gyorsan lépi meg az átállást a gyártó. Most Torsten Müller-Ötvös tisztázta, hogy elég gyorsan, ugyanis a jövőben érkező újdonságok már csak villanyos hajtással kerülnek a szalonokba.