
Január legelejére ígér egy új elektromos bemutatót a Volkswagen. Hogy pontosan melyik ID modell érkezik, azt egyelőre nem árulták el, de nagyon úgy néz ki, hogy végre bemutatkozik az elektromos szedánjuk.
Január legelejére ígér egy új elektromos bemutatót a Volkswagen. Hogy pontosan melyik ID modell érkezik, azt egyelőre nem árulták el, de nagyon úgy néz ki, hogy végre bemutatkozik az elektromos szedánjuk.
Az Audi bejelentette, hogy már jövőre bemutatkozik a Q6 e-tron modell, de ezzel együtt utaltak elektromos A4 és A5 variánsokra is. Hosszú távon szeretnék a gyártási költségeket is lefaragni, amit a tervek szerint egyszerűbb autókkal érnének el.
Az már köztudott, hogy a GMC a Hummer márkát egy 1000 lóerős elektromos pickupként hozta vissza. Úgy látszik, hogy ez a húzás felkeltette az érdeklődést a világ más tájain is, most például Kína válasza van készülőben a Mengshi márkanév alatt.
A Toyota egy thaiföldi prezentáció alatt rukkolt elő egy eddig nem látott koncepcióval, mely lényegében a legendás Hilux elektromos előfutárjának tekinthető.
Megérkezett a Tesla nagy ünnepi frissítése, mely olyan újításokat hozott magával, mint például a Steam játékok elérése az autóban, illetve az Apple Music és a Light Show funkció.
A Stellantis két évnyi piaci jelenlét után döntött úgy, hogy először hozzányúl az Opel Mokka elektromos változatához. Dizájn szinten nem történt változás, a villanyos hajtás viszont minden tekintetben többet tud.
A Maserati hivatalosan is leleplezte a Formula E szériába szánt versenyautóját, mely egyben a márka első teljesen elektromos versenygépe is. A jellegzetes kék járgányt már jövő év elején láthatjuk versenykörülmények között is.
A Lucid nem régóta van a piacon az Air modellel, mely kimondottan nagy érdeklődést generált az első időkben. Azóta viszont sorra fordulnak el a megrendelők az amerikai gyártótól, amely ennek hatására agresszív üzletpolitikára váltott.
A Cupra Tavascan piaci bevezetésével a Volkswagen-csoport is csatlakozik azokhoz a gyártókhoz, akik Kínában gyártott elektromos autót is értékesítenek az európai piacon.
Jelen állás szerint a teljes villanyosítást a Lamborghini sem kerülheti el a jövőben. Ez komoly változást jelent a neves gyártó életében, amely ezek után is szeretné megőrizni azokat az értékeket, ami miatt a rajongók kitartanak mellettük. Stephan Winkelmann szerint négy kritériumnak kell megfelelniük továbbra is.