
A Renault még a Párizsi Autószalon előtt leleplezte a legújabb koncepcióját. Az Embleme a francia gyártó jövőképét mutatja be, azaz nem minden az akkumulátoros-elektromos megoldásról szól.
A Renault még a Párizsi Autószalon előtt leleplezte a legújabb koncepcióját. Az Embleme a francia gyártó jövőképét mutatja be, azaz nem minden az akkumulátoros-elektromos megoldásról szól.
Nem újkeletű dolog a Toyota és a BMW összefogása, melynek célja, hogy a tüzelőanyagcellás hajtásokat életben tartsák. Most még erősebb lesz a két márka összetartása, aminek a legfőbb oka, hogy Európában folyamatosan esik az akkumulátoros elektromos autók iránti kereslet.
Németország már most is jelentősen a többi európai ország előtt jár, ha a tüzelőanyagcellás járművek használatáról van szó, de ezt még tovább erősíti majd egy új kezdeményezés. A H2 Moves Berlin célja, hogy év végéig újabb 200 darab Toyota Mirai kerüljön az utakra, melyek egyben az Uber flottáját is alaposan kibővítik.
Az Air Liquide és a TotalEnergies együttműködésének eredménye lesz, hogy nemsokára 100 új hidrogén töltőállomást alakítanak ki Európa szerte. A cél a hidrogén alapú áruszállításhoz elengedhetetlen hálózat kialakítása.
Jelenleg a jövő autózását kétféleképpen képzelik el a gyártók. A többség tisztán elektromos vonalba mozdul el, míg mások azért adnak esélyt a hidrogénes megoldásoknak is. Ez utóbbi viszont egy új tanulmány szerint nem visz hosszútávon előre, legalábbis az autózás világában.
A karbonsemlegesség elérésére törekszik a Toyota is, ám ők nem csak az elektromos hajtásokban látják a potenciált. Hidrogénnel még a megszokott hangzásról sem kell lemondanunk!