
Az elektromos hajtás mellett a hidrogénes megoldásokban is lát még jövőt a Land Rover. Egy üzemanyagcellás Defenderrel fejlesztik a saját hidrogén rendszerüket.
Az elektromos hajtás mellett a hidrogénes megoldásokban is lát még jövőt a Land Rover. Egy üzemanyagcellás Defenderrel fejlesztik a saját hidrogén rendszerüket.
Jelenleg a jövő autózását kétféleképpen képzelik el a gyártók. A többség tisztán elektromos vonalba mozdul el, míg mások azért adnak esélyt a hidrogénes megoldásoknak is. Ez utóbbi viszont egy új tanulmány szerint nem visz hosszútávon előre, legalábbis az autózás világában.
A karbonsemlegesség elérésére törekszik a Toyota is, ám ők nem csak az elektromos hajtásokban látják a potenciált. Hidrogénnel még a megszokott hangzásról sem kell lemondanunk!
A Financial Times felmérése világított rá arra, hogy az európai autógyártók nem látják a hidrogén üzemanyagcellás meghajtásban a lehetőséget, így inkább továbbra is a tisztán elektromos fejlesztésekre koncentrálnak.
Nagyobb hatótáv, gazdagabb felszereltség, modernebb technika és kifinomultabb kinézet. Mindent belead a Toyota, hogy sikerre vigye Európában a hidrogén üzemanyagcellás Mirai második generációját.
A Fisker hamvaiből feltámadó karma Automotives is a jövő alternatív hajtásán dolgozik. Szerintük a hidrogénes megoldás lehet jó, persze egy kicsit tovább gondolva annál, mint ahogy a legtöbb gyártó alkalmazza a technológiát.
Újratervezték az üzemanyagcellás típust a japánok és keményen beleálltak a gyártás felfuttatásába. A Mirai már több, mint kósza ígéret.
Minden idők legtisztább pápamobilja az a Toyota Mirai, melyet a japán gyártó ajándékozott az egyházfőnek. Természetesen jelentősen átalakították a hidrogéncellás autót, mielőtt a „szent ügy” rendelkezésére bocsátották.
Míg a világban egymásra licitálgattak a gyártók, a Hyundai szépen csöndben befejezte a hidrogéncellás kamion fejlesztését. Már úton vannak az első darabok a megrendelők felé.