
A Ford ismét kezd visszatalálni a régi önmagához. Ezt ráadásul nem is egy SUV modellnek köszönheti, hanem bizony a Focus új generációjának.
A Ford ismét kezd visszatalálni a régi önmagához. Ezt ráadásul nem is egy SUV modellnek köszönheti, hanem bizony a Focus új generációjának.
Hivatalosan még premier dátumot sem kapott a Nissan Qashqai következő generációja, néhány fontos információt már most elárultak róla a gyáriak.
A Toyota komolyan veszi a környezetvédelem kérdését, így első körben a dízel motorokat szórták ki a palettából Európában, most pedig a sima benzines Corollákat is kiirtják a kínálatból Angliában.
A Volkswagen még tavaly jelentette be, hogy mintegy 40 milliárd eurót különítenek el a modellpaletta villanyosítására. Ezt most 60 milliárd euróra emelték, ami egyben több modellváltozatot eredményez.
Az Audi paletta harmadik konnektoros hibridje lett az A6 55 TFSI e Quattro, mely kimondottan erős, de alig kér benzint, ha ésszerűen használjuk.
A Honda hivatalosan is lerántotta a leplet a Jazz következő generációjáról, már ami a megjelenését illeti. Komolyabban szemléli a világot, ám a barátságos kisugárzása megmaradt.
Tegnap valaki képeket szivárogtatott ki az új Toyota Yarisról, így nincs értelme a további titkolózásnak. Megérkeztek a gyári képek és az információk.
A Bentley vezetősége történelmi pillanatnak nevezte, hogy megindultak az első hibrid Bentaygák a megrendelők felé.
Sosem volt élharcos a Honda a dízelek piacán, így könnyű szívvel engedik el a gázolajos megoldást, hogy az így felszabaduló kapacitást a hibrid és az elektromos fejlesztésekre fordítsák.
A Maserati felvázolta a közeljövőre vonatkozó terveit, melyben érezhetően nagy szerepet kapnak a villanyosított modellek is.