
Az AMG egy igazán ötletes videóval zárja le a 2019-es évet. A Mercedes teljesítményorientált részlege ugyanis név szerint köszönte meg mindenkinek a sikeres munkát. Ám nem ez az egyetlen érdekessége a kis kétperces szösszenetnek.
Az AMG egy igazán ötletes videóval zárja le a 2019-es évet. A Mercedes teljesítményorientált részlege ugyanis név szerint köszönte meg mindenkinek a sikeres munkát. Ám nem ez az egyetlen érdekessége a kis kétperces szösszenetnek.
Akinek nem feltétlenül van szüksége az összkerék meghajtásra, az is kérhet mostantól Opel Grandland X-et hibrid változatban.
A Jeep 2022-ig szeretné az összes modelljét valamilyen szinten villanyosítani. Nagy hibrid dömpingre számíthatunk.
Az Audi tovább folytatja a paletta villanyosítását. Most a Q7 kapott hibrid változatot, ráadásul mindjárt kettőt is.
A Ford ismét kezd visszatalálni a régi önmagához. Ezt ráadásul nem is egy SUV modellnek köszönheti, hanem bizony a Focus új generációjának.
Hivatalosan még premier dátumot sem kapott a Nissan Qashqai következő generációja, néhány fontos információt már most elárultak róla a gyáriak.
A Toyota komolyan veszi a környezetvédelem kérdését, így első körben a dízel motorokat szórták ki a palettából Európában, most pedig a sima benzines Corollákat is kiirtják a kínálatból Angliában.
A Volkswagen még tavaly jelentette be, hogy mintegy 40 milliárd eurót különítenek el a modellpaletta villanyosítására. Ezt most 60 milliárd euróra emelték, ami egyben több modellváltozatot eredményez.
Az Audi paletta harmadik konnektoros hibridje lett az A6 55 TFSI e Quattro, mely kimondottan erős, de alig kér benzint, ha ésszerűen használjuk.
A Honda hivatalosan is lerántotta a leplet a Jazz következő generációjáról, már ami a megjelenését illeti. Komolyabban szemléli a világot, ám a barátságos kisugárzása megmaradt.