
Tegnap valaki képeket szivárogtatott ki az új Toyota Yarisról, így nincs értelme a további titkolózásnak. Megérkeztek a gyári képek és az információk.
Tegnap valaki képeket szivárogtatott ki az új Toyota Yarisról, így nincs értelme a további titkolózásnak. Megérkeztek a gyári képek és az információk.
A Bentley vezetősége történelmi pillanatnak nevezte, hogy megindultak az első hibrid Bentaygák a megrendelők felé.
Sosem volt élharcos a Honda a dízelek piacán, így könnyű szívvel engedik el a gázolajos megoldást, hogy az így felszabaduló kapacitást a hibrid és az elektromos fejlesztésekre fordítsák.
A Maserati felvázolta a közeljövőre vonatkozó terveit, melyben érezhetően nagy szerepet kapnak a villanyosított modellek is.
Még javában tart a jelenlegi AMG GT paletta építése, ám a gyáriak egy-két szóban már most kitértek a következő generációra is.
A Renault a második generációs Captur leleplezésekor beszélt arról, hogy érkezik majd egy konnektoros hibrid változat is a palettába. Most erről osztottak meg lényeges információkat a franciák.
Az Audi vezetősége megerősítette, hogy a villanyosítás az RS palettát is érinteni fogja. Egyelőre viszont nincs szó tisztán elektromos modellekről, csupán a hibridek térnyerésére kell számítani.
A Toyota bemutatta a Prius ráncfelvarrást, mely ebben az esetben inkább a belső okosságokra helyezte a hangsúlyt.
A Mercedes a Frankfurti Autószalonon mutatta be az A-osztály és a B-osztály konnektoros hibrid változatát. Ezzel a németek már a kompakt szegmensben is megkezdték a villanyosítást.
A Honda bejelentette, hogy a jövőre érkező új Jazz generáció nem, hogy kapható lesz hibrid hajtáslánccal, hanem nemes egyszerűséggel Európában csak úgy lesz megvásárolható.