Az FCA vezetője szerint elkerülhetetlen a villanyosítás az amerikai izomautók piacán is. Egyelőre nem teljesen elektromos, hanem hibrid hajtásláncban gondolkodnak.
A gyártók sorra adják be a derekukat, már ami a villanyosított palettát illeti. Ennek legfőbb oka, hogy az egyre szigorodó környezetvédelmi normák már nem tarthatóak a brutális méretű benzinfaló motorokkal, így az a minimum, hogy a hibrid alternatívák szépen lassan átveszik az uralmat, majd pedig idővel teljesen elektromos verzióra állnak át a gyártók.
Most az FCA vezetője jelentette be, hogy bizony az ikonikus Dodge Challenger sem kerülheti el ezt a sorsot.
” Az az igazság, hogy a jelenleg használt platform és formula nem alkalmas arra, hogy a 2020-as évek közepén is fenn tudjunk maradni vele. A véleményem szerint az elektromos átállást, legalább részleges szinten az amerikai izomautó piac sem kerülheti el, így nekünk is ebbe az irányba kell elmozdulnunk.”- mondta Mike Manley.
Az, hogy mikor érkezik, és milyen elektromos megoldást fog használni a jövő Charger és Challenger modellje még nem esett szó, a vezér szerint ugyanis annyira még nem eszik forrón a kását, pár évig azért még vígan elvannak a jelenlegi V8-as megoldással is.