Auto sport

A Nordschleife versenypálya nem csak a hosszúságáról és a nehézségéről híres, hanem arról is, hogy időnként megnyitják a hétköznapi autósok számára is. Ez a Touristenfahrten, amit nem csak autósok, hanem motorosok is kihasználhattak. Egészen idáig, ugyanis mostantól két keréken nem lehet felhajtani a pálya egy részére a nyílt napokon.

Tovább

Az amerikai Rezvani már egy ideje dolgozik azon, hogy a Porsche 911-est még különlegesebbé tegye. Az RR1 története sem most kezdődött, hiszen a gyártó korábban más dizájnnal mutatta be, majd később úgy döntött, hogy retro stílusra formálja az autót. Most be is mutatkozott a végleges modell, a gyártás hamarosan indul, az első példányokat idén nyáron vehetik át a vásárlók.

Tovább

Egy 1998-as szezonban használt, ex-Jacques Villeneuve Williams versenyautó 218 500 euróért talált gazdára az RM Sotheby’s árverésén a párizsi Les Salles du Carrouselben. Az FW20, amely a Winfield dohánymárka vörös festéséről volt felismerhető, egy új korszak első autója volt a Williams csapat történetében.

Tovább

A Porsche 911 Dakar és a Lamborghini Huracán Sterrato megjelenésével egyre nagyobb lett az érdeklődés a magasított sportautók és szuperautók iránt. Ennek a trendnek a részeként a Kalmar Automotive is bemutatta saját, terepjárásra hangolt 911-esét. Az autó a 997-es generációra épül, és az RS-7 nevet kapta, ezzel egy kicsit borsot törve az Audi orra alá.

Tovább

A Porsche új Guinness-rekordot állított fel az elektromos járművel végrehajtott leghosszabb folyamatos driftelés terén jégen, méghozzá egy Taycan GTS segítségével. A Porsche Experience oktatója, Jens Richter 46 percen keresztül tartotta az autót oldalazásban, 132 kört teljesítve egy jégpályán.

Tovább

A Lamborghini Revuelto már önmagában is az egyik legérdekesebb megjelenésű szupersportautó a piacon, de ez nem akadályozta meg a tunereket abban, hogy különféle karosszériakészletekkel ruházzák fel. A legújabb példát a tajvani Zacoe mutatta be, amely a Revueltót úgy alakította át, mintha maga a Lamborghini készítette volna el házon belül az SVJ verziót.

Tovább

A Toyota 2025-ös Tokiói Autószalonon bemutatta a középmotoros GR Yaris prototípusát, amely motorsportos debütálását idén nyáron tervezi. Az autót a Toyota új, kétliteres, turbófeltöltős négyhengeres motorja, a G20E kódnevű egység hajtja, versenyre hangolt konfigurációban. Bár a prototípus elsősorban motorsport célokra készült, középmotoros, összkerékhajtású elrendezése spekulációkat indított el egy jövőbeni sorozatgyártású modellről, amelyet sokan a régóta várt MR2 utódjának tartanak.

Tovább