Tegnap még csak az Opel és az Audi magyarországi gyárában jelentettek be leállást, mára viszont tovább romlott a helyzet. Mindenki leáll, ezzel átmenetileg megszűnik nálunk is az autóipar.
Tegnap még csak az Opel és az Audi magyarországi gyárában jelentettek be leállást, mára viszont tovább romlott a helyzet. Mindenki leáll, ezzel átmenetileg megszűnik nálunk is az autóipar.
Sajnos a mindenhol egyre jellemzőbb ipari leállások már Magyarországon is felütötték a fejüket. A koronavírus miatti helyzet miatt áll le a magyar Audi és az Opel gyár is, a Suzuki pedig minimális kapacitással működik tovább.
A Ford bemutatta legújabb biztonsági rendszerét, mely nem enged az útról lesodródni menet közben. Nem sávtartó rendszerről van szó, hiszen nem kell sávfelfestés hozzá.
Itthon sorra jelentik be a szolgáltatók a kedvezményeket, hogy ezáltal is segítsék a vírus megfékezését illetve a vele járó gazdasági következményeket is enyhítsék. A MOL például csak havi 100 forintot kér a bringázásért.
A kínai BYD, aki eddig főként elektromos autókkal és buszokkal foglalkozott, teljesen a vírus elleni védekezésnek rendelte alá magát. Több millió maszkot és kézfertőtlenítőt gyártanak naponta.
Michelisz Norbert, a tavalyi WTCR szezon bajnoka nem vált csapatot, azaz idén is egy Hyundai volánja mögött igyekszik majd a győzelmeket bezsebelni.
Ahogy a koronavírus járvány terjed Európában, úgy kerül egyre nagyobb bajba az összes létező iparág. Ez természetesen az autóiparról is elmondható, a helyzet pedig napról napra komolyabb.
A Fiat csoport mintegy 33 ezer Jeep Wrangler és Gladiator modellt hív vissza szervizelésre kuplung hiba miatt, ám még dolgoznak a hiba kijavításán, így időbe telhet minden autó leszervizelése.
A McLaren nem tesz le a szupersportkocsikról, így már most tervezik a P1 utódmodelljét. Egyelőre pontos technikai információk nincsenek, ám gyári információk arra már rávilágítottak, hogy hibrid lesz.
Zöld utat kapott a tavaly bemutatott, a variálhatóságával a tömegből kimagasló Fiat Centoventi tanulmány.