
Nem simán levágták a Land Cruiser tetejét, hanem lényegében a kocsi felét áttervezte a Toyota. A ROX tanulmány ráadásul egy kisméretű platót is kapott.
Nem simán levágták a Land Cruiser tetejét, hanem lényegében a kocsi felét áttervezte a Toyota. A ROX tanulmány ráadásul egy kisméretű platót is kapott.
Bár a Toyota GR86 jelenlegi generációja alig három éve van még csak a piacon, a gyártó már gőzerővel dolgozik az utódmodellen. El is kezdtek szivárogni az első információk, például a meghajtásról.
A Renault még a Párizsi Autószalon előtt leleplezte a legújabb koncepcióját. Az Embleme a francia gyártó jövőképét mutatja be, azaz nem minden az akkumulátoros-elektromos megoldásról szól.
Amerikában perre megy a gyártóval szemben pár Mazda 6 tulajdonos, miután kiderült, hogy az autó fűtött ülései úgy túlmelegednek, hogy azok konkrétan égési sérülést okoznak. A vád szerint a gyártó már régóta tudhatott a hibáról, de nem léptek semmit, hogy biztonságosabbá tegyék az autót.
A Mercedes már egy ideje kínálja a 3-as szintű önvezető rendszerét a vásárlóknak, ám ez a funkció eddig csak 60 kilométeres óránkénti sebességig volt elérhető. Most ezen változtatnak, Németországban ugyanis jövőre már 95 km/órás tempónál is aktiválható lesz az önvezető, de még azért felügyeletet igénylő rendszer.
A legtöbbször vetélytársaknak lehet tekinteni a két német márkát, ám ha a szükség úgy kívánja, mégis össze tud fogni a BMW és a Mercedes. Most Kínában tervez közös üzemeltetésű töltőhálózatot a két német.
A Renault 5 E-Tech természetesen a legmodernebb technológiai megoldásokat hozza magával, de mégis bizonyos szinten magán hordozza a legendás első 5-ös szellemiségét is.
A floridai Legoland csapata mintegy 1850 órányi építés után készült el azzal az életnagyságú Ferrari 296 GTS modellel, melynek nem csak a külseje, hanem a belső elrendezése is zseniális részletességgel lett építőkockákból megalkotva.
Manapság egyre több aktív biztonsági rendszer van az autókban. Megjelentek például a tolatásra figyelő alkalmatosságok is, melyek arra is figyelnek, hogy ne tolassunk ki más érkező jármű elé. De vajon jól működnek ezek? Erre kereste a választ az Amerikai Automobil Szövetség.
A Hyundai által szabadalmaztatott megoldás lényege, hogy nagyobb sebesség mellett megszünteti a kerekek által generált turbulenciákat, ezáltal javítva a közegellenállási együtthatót. Az elektromos autók esetében természetesen ezzel növelhető némileg a hatótáv is.