
Bár a megrögzött akkumulátor-fanatikusok és internetes szakértők előszeretettel ostorozzák, ettől még az üzemanyagcellás technológiában- és meghajtásban egyre több gyártó lát fantáziát, többek között a BMW is.
Bár a megrögzött akkumulátor-fanatikusok és internetes szakértők előszeretettel ostorozzák, ettől még az üzemanyagcellás technológiában- és meghajtásban egyre több gyártó lát fantáziát, többek között a BMW is.
Talán nem is a KIA lenne, ha nem tenne valami érdekeset az asztalra az elektromos autózással kapcsolatban. Most például a vontatásra is gondolt, hátha valaki például motort, vagy lakókocsit szeretne húzni az elektromos autójával. A reflektorfények a KIA új modelljéne vannak állítva, hiszen a KIA EV6 és EV6 GT olyan dolgokat hoz, amire eddig kevesen […]
Talán semmi nem váltott ki nagyobb emóciókat a megjelenő új 4-es sorozatú BMW körül, mint az óriásira nőtt BMW vesék. Biztos meg fogjuk szokni őket, van is akinek már az első ránézésre tetszettek, azonban érdekes meghallgatni a profi tervező véleményét.
Indiában egy Hyundai alatt egyszerűen csak megnyílt a föld, a szerencsétlen SUV pedig orral el is indult a bolygó ellentétes pontja felé.
Alig pár nappal azután, hogy a Ferrari vezérigazgatói székét a techiparból ismerős Benedetto Vigna vehette át, egy neves pénzügyi elemző arra buzdít mindenkit, hogy most kell túladni a részvényeken. Ezt a forgatagot természetesen az olasz gyártó értékpapírjai is megérezték.
Egy kereszteződésben akadt össze a Toyota Corolla és a RAV4, amiből a kisebb jött ki most is rosszabbul. Kaszkadőröket megszégyenítő módon került fejtetőre a japán személyautó.
Az Apple gőzerővel készül az elektromos autók piacára betöréssel. Már a Tesla és a BMW egykori vezérei is a techipari óriáscégnek dolgoznak.
Az elektromos hajtás mellett a hidrogénes megoldásokban is lát még jövőt a Land Rover. Egy üzemanyagcellás Defenderrel fejlesztik a saját hidrogén rendszerüket.
A Toyota nem kapkodta el, a kifutó – 200-as széria – immáron 2008 óta volt velünk, de ha azt hinnénk, hogy ez az új már csak aszfaltra lesz jó, hát tévedünk. Minden luxus ellenére a Land Cruiser ugyanaz a terephajó maradt, mint volt. Helyet a 300-asnak!
Amerikában már telefonos applikációként is elérhető az OnStar Guardian rendszer, ráadásul most már General Motors által forgalmazott autó sem kell hozzá.