Indiában egy Hyundai alatt egyszerűen csak megnyílt a föld, a szerencsétlen SUV pedig orral el is indult a bolygó ellentétes pontja felé.
Indiában egy Hyundai alatt egyszerűen csak megnyílt a föld, a szerencsétlen SUV pedig orral el is indult a bolygó ellentétes pontja felé.
Alig pár nappal azután, hogy a Ferrari vezérigazgatói székét a techiparból ismerős Benedetto Vigna vehette át, egy neves pénzügyi elemző arra buzdít mindenkit, hogy most kell túladni a részvényeken. Ezt a forgatagot természetesen az olasz gyártó értékpapírjai is megérezték.
Egy kereszteződésben akadt össze a Toyota Corolla és a RAV4, amiből a kisebb jött ki most is rosszabbul. Kaszkadőröket megszégyenítő módon került fejtetőre a japán személyautó.
Az Apple gőzerővel készül az elektromos autók piacára betöréssel. Már a Tesla és a BMW egykori vezérei is a techipari óriáscégnek dolgoznak.
Az elektromos hajtás mellett a hidrogénes megoldásokban is lát még jövőt a Land Rover. Egy üzemanyagcellás Defenderrel fejlesztik a saját hidrogén rendszerüket.
A Toyota nem kapkodta el, a kifutó – 200-as széria – immáron 2008 óta volt velünk, de ha azt hinnénk, hogy ez az új már csak aszfaltra lesz jó, hát tévedünk. Minden luxus ellenére a Land Cruiser ugyanaz a terephajó maradt, mint volt. Helyet a 300-asnak!
Amerikában már telefonos applikációként is elérhető az OnStar Guardian rendszer, ráadásul most már General Motors által forgalmazott autó sem kell hozzá.
A Ford ezer dollárnyi kedvezménnyel próbálja azokat vásárlásra ösztönözni, akik megrémültek a beszállítói problémák miatt kialakult hosszú várólistáktól.
Nem elég, hogy elakadt a homokban, de még sikerült ki is zárnia magát emberünknek a sebességben hagyott BMW-ből.
Elon Musk arra hivatkozik, hogy úgyse használta senki az első utasülésen eddig az állítható deréktámaszt, ám inkább beszállítói fennakadás állhat a tény mögött, hogy mostantól ilyen extra nem kérhető a Tesla modelljeibe.