
A Suzuki Swift és a Dacia Duster is csak három csillagot szerzett meg az ötből az Euro NCAP töréstesztjén. Főként a balesetmegelőző rendszerek vizsgálata húzta le a két elérhető árú modell értékelését.
A Suzuki Swift és a Dacia Duster is csak három csillagot szerzett meg az ötből az Euro NCAP töréstesztjén. Főként a balesetmegelőző rendszerek vizsgálata húzta le a két elérhető árú modell értékelését.
A német ADAC több mint 100 ezer kilométert pakolt egy elektromos Volkswagen ID.3 modellbe. A bűvös számot átlépve meg is mérték, hogy mennyit vesztett a kapacitásából az akkumulátor.
Az Euro NCAP hivatalosan is elvégezte a két legújabb BYD modell töréstesztjét. Eredmény? Ma már nagyon nem szabad lenézni a kínaiakat!
Az köztudott, hogy az elektromos autók vesztenek a hatótávjukból, ha a hőmérséklet komoly mínuszokra tehető odakint. Na de melyik villanyos bírja a legjobban a norvég telet? Erre mutat most rá egy helyi felmérés.
Ahogyan arról már korábban is hallani lehetett, a Lamborghini nyugdíjazza az Aventador szériát. Aggodalomra azonban semmi ok, 2023-ban jön az utódmodell, melyet már szemmel láthatóan gőzerővel tesztelnek a gyáriak.
Nagyon sokszor felmerül az új autóknál, általában kritikaként, hogy nincsenek fizikai gombok, valamint az is, hogy mindent az érintőpanelen kell elintézni. A leghétköznapibb funkciókat is ilyen úton lehet elérni, ami sok ember számára nem kényelmes és nehezen megszokható.
Brüsszelben jártunk a felfrissített Toyota Corolla bemutatóján, részlegesen álcázott, -majdnem kész- prototípusokat vallattunk. Kívülről csak a műanyagok és a lámpák módosultak némileg. Új színek, új felnik kerültek a kínálatba, az igazi nóvum inkább a motorház alatt keresendő.
Mint a frissen megégetett ujjbegyre spriccelt Irix, úgy csillapítja az első, 2014-ben bemutatott Mirai által a retinánkba sült, hólyagos sebet az újabb generáció látványa. Ha létezik két autó, amely szegről-végről sem hasonlít egymáshoz (leszámítva a maszk formáját), akkor ez a kettő az. Hála a jó égnek, tegyük gyorsan hozzá. A Jehova, pontosabban a Toyota megkönyörült rajtunk, ilyen is előfordul néha.
A BMW fennhatósága alá tartozó Mini biztosra akar menni az új elektromos modellekkel, ezért nem veszi félvállról a szélsőséges helyzetekre felkészülést sem. Svédországban havazódott be az új villanyos hatch.
Szépnek szép, Opelnek meg nagyon Opelnek tűnik, ha a jelen idő legütősebb márka-formajegyeit nézem – a Vizor nevű, fekete, meredek peremes maszkot az orrán, a hosszanti gerincet a kagylóhéj-géptetőn, a sallangmentesített, szögletes karosszériát, s a hokiütő formájú nappali fényeket… Ránézésre a legtöbbünknek az ugrik be – kéne.