
A Mercedes először mutatta meg tanulmányként azt az elektromos autót, mely nemsokára a paletta csúcsát képezi majd. Természetesen az AMG részleg dolgozik rajta!
A Mercedes először mutatta meg tanulmányként azt az elektromos autót, mely nemsokára a paletta csúcsát képezi majd. Természetesen az AMG részleg dolgozik rajta!
Az Audi TT első generációját kimondottan szeretjük. Nem csak azért, mert itt, Magyarországon gyártották, hanem azért is, mert egy kimondottan jól vezethető sportos autó. Persze, ez a gyári turbós benzines motorral értendő. Dízel? Olyan nem volt, pedig most pontosan egy gázolajos példányt árul valaki.
A legendás DeLorean egy elektromos sportkocsi képében tér vissza. A hivatalos premier augusztusban várható, de rengeteg rajongó kérését meghallgatva a gyáriak még ebben a hónapban leleplezik a külső dizájnt.
Az Európai Parlament elfogadta az EU Bizottság azon javaslatát, miszerint 2035-től már csak elektromos autókat lehessen újonnan értékesíteni és forgalomba helyezni. Bizony, a szintetikus üzemanyagok is tiltólistára kerülnek ezzel.
A Bosch és az ELTE összefogásából született meg egy a modern társadalomban és közlekedésben elengedhetetlen oktatási és fejlesztési lehetőség. A célkeresztben ott vannak az önvezető autók is.
A Volkswagen még tavaly év elején jelentette be, hogy rövidtávon szeretnének a legnagyobb elektromos márkává válni. Egyelőre még messze van a Tesla trónfosztása, de azért Herbert Diess továbbra is bizakodó.
Számtalan gyártó úgy készül az elektromos jövőre, hogy lényegében már most elkezdte több részre osztani az adott márkát. Főleg az elektromos és a nem elektromos részleg egymástól elkülönülése a cél, viszont a Stellantis cégóriás abszolút nem lát ebben fantáziát.
Bár, a Mercedes az AMG GT-vel alapvetően magasra tette azt a bizonyos lécet, most egy német tuningműhely bizonyította be, hogy mindig van feljebb. Még a csúcsnak számító Black Editionnél is erősebb edíciót raktak össze a BSTC mesterei.
Egy igazi versenyautó ikon előtt tiszteleg az Abarth legújabb modellje, azaz pontosan negyven évvel ezelőtt vonult nyugdíjba a 131-es modell Rally változata. Ez a 695 Tributo 131 Rally, melyből csupán 695 darabot készítenek el a gyáriak.
A Nissan teljesítményre kihegyezett autóival foglalkozó Nismo az elektromos korszakban is jelen lesz a piacon a legújabb fejlemények szerint. A márka európai igazgatója nem csak átalakításról, hanem egyben teljesen új lendületről is beszél.