
Az Apple gőzerővel készül az elektromos autók piacára betöréssel. Már a Tesla és a BMW egykori vezérei is a techipari óriáscégnek dolgoznak.
Az Apple gőzerővel készül az elektromos autók piacára betöréssel. Már a Tesla és a BMW egykori vezérei is a techipari óriáscégnek dolgoznak.
Az elektromos hajtás mellett a hidrogénes megoldásokban is lát még jövőt a Land Rover. Egy üzemanyagcellás Defenderrel fejlesztik a saját hidrogén rendszerüket.
Az autós játékok szerelmeseinek jó hír, hogy még idén a boltokba kerül a neves Forza Horizon széria legújabb tagja. Most Mexikóba látogathatunk majd el és akár az AMG Project One kormánya mögött is bizonyíthatunk.
Bátran állíthatjuk, hogy a Porsche addig üti azt a bizonyos vasat, amíg meleg. Nem telik el ugyanis hónap úgy, hogy ne érkezne egy újabb elektromos rekorddöntés. Most éppen villanyos pályacsúcsot futott a Taycan Ausztráliában.
A McLaren is úgy döntött, hogy fejest ugrik az elektromos autóversenyzésbe. Nem is akárhol kezdik, hanem az Extreme E szériához csatlakoznak hamarosan.
Az tény, hogy a nagy vízen túl a Ford hatalmasat robbantott az új – Bronco Sport alapokra épülő – 20 ezer dollár alatti Maverick pickuppal, de a diszkontár mellé maradt ötletnek is helye. Ismerjük meg a Ford FITS-et!
A Toyota nem kapkodta el, a kifutó – 200-as széria – immáron 2008 óta volt velünk, de ha azt hinnénk, hogy ez az új már csak aszfaltra lesz jó, hát tévedünk. Minden luxus ellenére a Land Cruiser ugyanaz a terephajó maradt, mint volt. Helyet a 300-asnak!
Alejandro Agag nevét még mindig kevesen ismerik, pedig nem kisebb bizniszt hozott ő össze, mint a Formula E-t és az Extreme E bajnokságokat. Az elektromos-extrémsport harmadik lába pedig az E1, az elektromos motorcsónak – pontosabban off shore powerboat – bajnokság lesz. Annak rajtjánál pedig egy olyan gép áll majd, amely mintha egyenesen a Csillagok háborújából érkezett volna: az E1 Racebird.
Az angoloknak nagyon találó kifejezése van arra, amit a Nürburgring-Nordschleife talán legnagyobb ágyúja, a francia Kévin Estre bemutatott a kaotikus 24 órás hétvégi futamon. Amelyben lényegében az első két körben megnyerte a versenyt annak a márkának, amely abszolútban utoljára 2018-ban, előtte pedig 2011-ben volt képes nyerni itt. Big balls.
Nem tudni, milyen új szert találtak a koreai gyártónál, de az biztos, hogy a kreativitás olyan magasságaiba emelkedtek, amelyre ritkán van példa manapság.