
Nagyon úgy tűnik, hogy a Cadillac is maga mögött hagyja a méretes belsőégésű motorokat és elektromos márkává alakul pár éven belül. Meg is érkezett az új jövőt hirdető első ilyen modelljük is.
Nagyon úgy tűnik, hogy a Cadillac is maga mögött hagyja a méretes belsőégésű motorokat és elektromos márkává alakul pár éven belül. Meg is érkezett az új jövőt hirdető első ilyen modelljük is.
Egy új versenysorozatot indít útjára az FIA, kimondottan elektromos versenyautók számára. Lényegében a GT3 kategória villanyosított megfelelőjéről van szó.
Sosem gyártott még ekkora méretű SUV-ot a Volkswagen, most is csak a kínai vásárlók kedvéért teszi meg. Itt a több mint 5 méter hosszú Talagon.
Balesetezett, porrá is égett, de mégis új gazdát keres magának egy eredetileg fekete színű, ritka, 2005-ös Ford GT.
Gyakorlatilag most már nem telik el hét úgy, hogy a Mercedes nem jelent be egy újabb elektromos modellt, mely nemsokára az EQ modellcsalád részét képezi majd.
A saját fejlesztésű hibrid rendszer helyett az AMG benzin-elektromos megoldását használja majd végül az Aston Martin szupersportkocsija.
Nem panaszkodhat az év eleji értékesítésekre a Lamborghini sem, hiszen még sosem adtak el ennyi autót egy negyedév alatt. Továbbra is az Urus a sláger a palettán.
Egy igazi klasszikus Mantát éleszt fel az Opel, hogy ezzel hívja fel a figyelmet a technikai fejlődésre és az elektromos törekvésekre. Még üzeneteket is meg lehet jeleníteni a különleges bemutatójárgány elején.
Egy Porsche 911 és egy Volkswagen Beetle elegyét hozta össze a kínai ORA egy tanulmány erejéig. Lesz belőle széria változat is, ráadásul nem is elhanyagolható menetteljesítménnyel.
A kínai Nio hisz abban, hogy az elektromos autók legnagyobb hátrányának felemlegetett töltési időt az akkumulátor cserével lehet legjobban orvosolni. Ezért már a csereállomásuk második generációját mutatták be, ahol tényleg minden teljesen automatizálva zajlik.