
Angliában született meg annak az ötlete, hogy a környezetszennyező mivoltja miatt ki kell tiltani az utakról a hagyományos belsőégésű motorral szerelt autókat. Először 2040-re tűzték ki a határidőt, most már 2030 is tartható időpontnak látszik.
Angliában született meg annak az ötlete, hogy a környezetszennyező mivoltja miatt ki kell tiltani az utakról a hagyományos belsőégésű motorral szerelt autókat. Először 2040-re tűzték ki a határidőt, most már 2030 is tartható időpontnak látszik.
A Mercedes luxusmárkájának számító Maybachban rejlő potenciál egyelőre kiaknázatlan a Daimler vezérigazgatója szerint. Az olcsóbb modellek is kaphatnak a jövőben luxus változatokat.
A Lotus Evija elektromos szupersportkocsi most először mutatja meg mozgás közben magát, ráadásul az üzemmódokról is fontos információkat közölt a gyártó.
Skóciába a döntéshozók szeretnének minél hamarabb átállni a villanyos közlekedésre, de tudják, hogy ezt nem lehet lenyomni így az emberek torkán állami segítség nélkül.
A Genfi Autószalon volt az idei koronavírus járvány első áldozata. Nem csak hogy elhalasztásra került, hanem bizony tönkre is ment a szervező cég benne. Most egy újabb esélyt kaphat a rendezvény, igaz teljesen új elvek és konstrukció mentén.
Változik a világ. Az utóbbi időben a járványnak köszönhetően pedig még inkább hangsúlyosabb ez a változás, ami természetesen piaci réseket is szül. Most ezeket tömködik be az élelmesebb cégek, például autós maszktartó berendezésekkel.
A Cadillac az új XT4 kapcsán mutatta be azt az új arcfelismerő rendszert, mely a kulcs nélküli nyitás soha eddig nem látott formáját hozza el. Egyelőre a kínai vásárlók kapják csak meg az újdonságot.
Hivatalosan csak 2022-ben áll majd rajthoz a Peugeot új versenyautója, így még erősen fejlesztés alatt vannak a technikai megoldásai. A karosszéria viszont kész van, nem is rejtegeti tovább a francia gyártó.
A Seat hivatalosan is leleplezte a Tarraco sportos FR kivitelét, ami hivatalosan nem nevezhető még a paletta csúcsának. Később jön csak olyan hajtás hozzá, mely erősebb lesz a jelenleg is kapható motoroknál.
A Mercedes az elektromos hajtások mellett látja a lehetőséget még az üzemanyagcellás megoldásokban is. Ezt támasztja alá a legújabb tanulmányuk mely lényegében egy hidrogénnel hajtott áramvonalas kamion.