Az Aston Martin továbbra is tartja magát a V-betűs névadáshoz. Most az eddig csak AM-RB 003 fejlesztési néven futó sportkocsi kapta meg a Valhalla elnevezést.
Az Aston Martin továbbra is tartja magát a V-betűs névadáshoz. Most az eddig csak AM-RB 003 fejlesztési néven futó sportkocsi kapta meg a Valhalla elnevezést.
A Bentley hivatalosan is bejelentette, hogy a tervek szerint 2023-ra minden modelljük elérhető lesz hibridként is. A tisztán elektromos változatra 2025-ig kell várni.
Akárcsak az AMG, az M divízió is különálló modellek fejlesztésébe foghat bele a jövőben. Ezt maga az M-es vezér, Markus Flasch jelentette be.
A Peugeot szépen csendben leplezte le az új Peugeot 2008 generációt. Elektromos hajtásláncot és egyedi dizájnt kapott a kisebb francia SUV.
A Hummer egészen a harmadik generáció piacra dobásáig státusszimbólumnak számított. A márka ugyan 2010-ben be is csődölt, ám most az újraélesztést tervezgeti a GM.
A Renault szépen csöndben újította meg a Zoe elektromos autóját. A hatótávra és a menettulajdonságokra is rágyúrtak a franciák.
Megannyi beharangozó után végre leleplezték a franciák az Alpine A110S modellt, mely majdnem 300 lóerős motorral és igény szerint karbonszálas tetővel is kérhető.
A BMW vezetősége bejelentette, hogy ha kifut a jelenlegi 7-es széria, azzal véget és a V12-es korszak is. Az emissziós normákra hivatkoznak a bajorok.
A Volkswagen addig üti a vasat, amíg forró, azaz az elektromos ID.R versenyautóval mindenhol rekordot akarnak felállítani. Van, ahol kétszer is!
A Sport Auto munkatársai küldték fel a Nordschlefie pályára az új BMW M5 Competitiont. McLaren 650S Spider időt tudott, ám egy madárka élete bánta a köridő felállítást.