Egy tisztán elektromos hajtású koncepcióval rukkol ki a jövő januári, Detroitban rendezett autószalonon az Infiniti. Két év múlva ezzel szorongatnák a Teslát.
Egy tisztán elektromos hajtású koncepcióval rukkol ki a jövő januári, Detroitban rendezett autószalonon az Infiniti. Két év múlva ezzel szorongatnák a Teslát.
Kifejezetten pályaversenyzésre szánja a Lamborghini a Huracán most bemutatott, extra-brtuál változatát, a Super Trofeo Evót.
Eleinte csak a kínai piacon fogják forgalmazni a patinás brit MG márka új modelljét, a 6-ost. Az európai bevezetés jövőre várható.
A tokiói autószalonon mutatja be a legkisebb japán gyártó legújabb tanulmányautóját, az e-Survivort.
A frankfurti autószalonon villantotta fel egy tanulmányautóval a BMW, hogy milyen lesz a hamarosan érkező X7-es.
Nem kevesebbet, mint az egész autóipar forradalmai felforgatását tervezi a kínai Future Mobility (FCM) azzal az elektromos autóval, amelyet jövő januárban mutatnak be.
Mi a közös az ízig-végi olasz sportkocsi márkában, a Maseratiban és az amerikai izomautókat gyártó Dodge-ban? (Mármint: a közös tulajdonoson kívül…) A következő generációtól a válasz: a műszaki alapok!
A legkisebb piaci szegmenst sem kívánja lefedetlenül hagyni a Mazda: ezt jelzi egyértelműen a most debütált CX-8-as, amelynek európai forgalmazása egyelőre kétséges.
A BMW X6-nak szeretne ellenfelet állítani a Porsche azzal a kupés vonalvezetésű SUV-val, amelyet a most bemutatott Cayenne-ből faragnának ki.
Amíg nem következik be technológiai áttörés, addig korai lenne leváltani a 918 Spydert – véli a Porsche kutatás-fejlesztési vezetője.