
Hibrid és teljesen elektromos hajtással mutatkozott be az Opel zászlóshajójának legújabb generációja.
Hibrid és teljesen elektromos hajtással mutatkozott be az Opel zászlóshajójának legújabb generációja.
Latin-Amerikában már egy ideje elérhető a felfújt Citroen C3 legújabb generációja, most viszont Európában is szerencsét próbál vele a gyártó. Természetesen az itteni piacon használt arculati elemeket is megkapja a hétüléses kivitelben is elérhető járgány.
A Volkswagen és az Xpeng együttműködésének a célja, hogy a német gyártó olcsóbb modellekkel tudja valamelyest visszanyerni a pozícióját Ázsiában. Már 2026-ban megjelenhet az első CEA platformra felépített autó.
Teljesen átszabott orral dobta fel a Nissan a Qashqai jelenleg futó generációját. Hajtásláncok tekintetében még nincs komoly változtatás, azaz konnektoros hibrid és tisztán elektromos változat továbbra sincs.
Nem csak hajtásában, hanem a kinézetében és dinamizmusában is különbözik a Maserati GranCabrio Folgore a belsőégésű motorral szerelt változatoktól.
Az Alfa Romeo kis sportkocsija immár négy éve nincs gyártásban. Most viszont mégis újra kapható a 4C egy extrém limitált széria erejéig. A csavar a sztoriban, hogy most éppen Abarth emblémát visel az autó.
A Peugeot a 206 és a 207 modell esetében ragaszkodott a nyitható tetős változatokhoz, de a 208 palettájára már ez a változat nem került fel. Pedig készen voltak vele, amit most a Peugeot múzeumban felbukkant példány is bizonyít.
Az Alfa Romeo Stelvio jelenlegi generációja immár hét éve van jelen a piacon. Érthető, hogy már gőzerővel készül a következő felvonás, ami bizony már elektromos vonalon is képviselteti magát, ráadásul nem is akárhogyan.
A BYD a tervek szerint még idén bemutatja a Blade akkumulátor második generációját, mely nagyobb energiasűrűséget tud felmutatni kisebb helyen, azaz drasztikusan megnövekedhetnek ezzel az elektromos hatótávok.
A Mercedes egy kis finomítással hozza közelebb a jellegzetes márkaarculatához az EQS szedánt. Még az álló csillagot is megkapta az elektromos zászlóshajó.